خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام دهه‌فجر آغاز می‌شود؛

بهره‌برداری از ۸ واحد جدید نیروگاهی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۷۱

بهره‌برداری از چهار نیروگاه با هشت واحد نیروگاهی با هزینه دوهزار و ۱۲۸ میلیارد ریال و ۹۰۷.۶ میلیون یورو در دهه‌فجر آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از هشت واحد نیروگاهی جدید کشور همزمان با ایام دهه‌فجر امسال آغاز می‌شود.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، بهره‌برداری از چهار نیروگاه با هشت واحد نیروگاهی با هزینه دوهزار و ۱۲۸ میلیارد ریال و ۹۰۷.۶ میلیون یورو در دهه‌فجر آغاز می‌شود.

واحدهای پنج و شش بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی توسعه خرمشهر(خصوصی) به ظرفیت هر یک ۱۶۲ مگاوات(درمجموع ۳۲۴ مگاوات) در خوزستان با هزینه کل ۱۳۰ میلیون یورو ازجمله این واحدهای جدید است.

در ایام دهه‌فجر امسال واحدهای یک و دو بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر(خصوصی) نیز به ظرفیت هر یک ۱۶۰ مگاوات(درمجموع ۳۲۰ مگاوات) در گیلان با هزینه کل ۵۷۵.۶ میلیون یورو آماده بهره‌برداری است.

همچنین دو واحد بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان هر یک به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات(درمجموع ۳۲۰ مگاوات) در خوزستان با هزینه ۱۳۸ میلیون یورو و ۹۶۵ میلیارد ریال در ایام دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

براساس اعلام شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، دو واحد بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهر نیز درمجموع به ظرفیت حدود ۳۲۰ مگاوات در سیستان و بلوچستان با هزینه ۶۴ میلیون یورو و یک‌هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال در این ایام آماده بهره‌برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز