خبرگزاری کار ایران

با‌‌ انتقاد از بی‌احترامی به‌مربیان‌داخلی

بابک: مربیان‌ خارجی میلیاردی می‌گیرند و مقامی هم نمی‌آورند / کشتی‌‌گیران دچار بی‌انگیزگی شده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۶۰

به مربیان خارجی میلیاردی پول می‌دهند و هیچ عنوانی را هم به دست نمی‌آورند، در حالیکه برخی مربیان ما با شاگردان خود قهرمان جهان می‌شوند و فقط ۲۰ سکه به آنها می‌دهند که با این اقدام بی‌انگیزه می‌شوند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: متاسفانه این روزها بی‌انگیزگی در اردوی تیم ملی موج می‌زند.

حسن بابک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اینکه مربیان تیم ملی کشتی فرنگی جوایز خود را که از دست رئیس‌جمهور گرفته بودند پس دادند، بیان داشت: دیگر کاری کردند که صدای مربیان در بیاید ما هم تا حدی می‌توانیم از آنها خواهش کنیم حرفی نزنند.

وی اضافه کرد: پس از یکی - دو بار که از مربیان بخواهیم اعتراضی نکنند و وعده بدهیم، دفعه بعد جبران می‌شود. به مربیان خارجی میلیاردی پول می‌دهند و هیچ عنوانی را هم به دست نمی‌آورند، در حالیکه برخی مربیان ما با شاگردان خود قهرمان جهان می‌شوند و فقط ۲۰ سکه به آنها می‌دهند که با این اقدام آنها بی‌انگیزه می‌شوند.

بابک ادامه داد: این نوع رفتارها خودزنی واقعی است. ما بیگانه‌پرستی می‌کنیم. مربیان خارجی میلیاردی می‌گیرند، منظورم فقط فوتبال نیست، در خیلی از رشته‌‌های دیگر پول‌های هنگفت پرداخت می‌شود، اما عنوانی را به دست نمی‌آورند. ما حتی بودجه نداریم حقوق مربیان خود را پرداخت کنیم، با این حال قهرمان جهان می‌شویم، ولی مربی را جلوی شاگردانش تحقیر می‌کنند. مگر کشتی‌گیران را وزارت‌ورزش درست می‌کند؟ نه همین مربیان آنها پرورش می‌دهند.

بابک اضافه کرد: فقط کشتی نیست، مربیان چند رشته دیگر هم از میزان پاداش‌ها ناراحت هستند. ما فقط چند رشته داریم که در میادین جهانی و المپیک برای کشورمان مدال کسب می‌کنند. متاسفانه بیشترین بی‌احترامی‌ها به مربیان همین چند رشته می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی‌فرنگی با بیان اینکه تا یک حدی می‌توان از مربیان کشتی‌فرنگی خواهش کرد از تبعیض‌ها ناراحت نشوند، تاکید کرد: یک جای دیگر کار از دست ما در می‌رود و مربیان کاری که صلاح بدانند انجام می‌دهند، ضمن اینکه با این ناملایمت‌ها یک مواقعی می‌شود که وقتی می‌رویم تا مربی را به تیم ملی بیاوریم، آن مربی دیگر حاضر نیست با ما کار کند. مربیان کشتی می‌روند به کارهای اقتصادی می‌پردازند و حتماً هم موفق خواهند بود.

بابک اضافه کرد: بحثتعداد سکه‌های تعلق گرفته به مربیان نیست، بلکه بی‌حرمتی که شده مدنظر است. اگر جایگاه مربی را حفظ نکنیم خود به خود دیگر نظم و انضباط در تیم ملی و حتی در یک مجموعه اداری از بین می‌رود. بدعت می‌شود که کسی به کسی احترام نگذارد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی‌فرنگی در پایان با اشاره به اردوی تیم‌ملی بیان داشت: قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور ۱۶ کشتی‌گیر پیگیری شود، اما باید بگویم بی‌انگیزگی در بین کشتی‌گیران موج می‌زند و دلیل اصلی آن به خاطر بی‌توجه‌ای به مربیان است، هر چند آنها فقط به خاطر مردم تلاش خود را انجام می‌دهند نه غیره تا ان‌شاالله پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز