خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا:

هیچ کس طلا نمی‌خرد / واردات سنگ‌های قیمتی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۵۴

با توجه به رکودی که در بازار وجود دارد هیچ کس طلا نمی‌خرد این در حالی است که ۴ سال پیش نرخ‌ها گران‌تر از این بود و همه خرید می‌کردند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: واردات مصنوعات طلا به کشور غیر قانونی است اما واردات سنگ‌های قیمتی هیچ منعی ندارد هر چند بدلیل نبود تقاضا در حال حاضر هیچ سنگ قیمتی هم وارد کشور نمی‌شود.

محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به رکودی که در بازار وجود دارد هیچ کس طلا نمی‌خرد این در حالی است که ۴ سال پیش نرخ‌ها گران‌تر از این بود و همه خرید می‌کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تولید طلا به یک سوم رسیده و واردات سنگ‌های قیمتی نیز کاهش یافته است.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه این رکود تنها در حوزه طلا نیست و در همه بخش‌ها حکمفرماست، گفت: در بخش خرید ملک، فرش و خودرو نیز همین اوضاع بوجود آمده و هیچ دادو ستدی نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طلا جزء مایحتاج مردم نیست و در صورتی هم که نداشته باشند چندان اهمیتی ندارد.

کشتی آرای در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر طلا به کشور وارد می‌شود یا خیر؟، افزود: واردات مصنوعات طلا به کشور غیر قانونی است اما واردات سنگ‌های قیمتی هیچ منعی ندارد هر چند بدلیل نبود تقاضا در حال حاضر هیچ سنگ قیمتی وارد کشور نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز