خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۴۷

امیر مسعود شهرام‌نیا با حکم سیدعباس صالحی رئیس نمایشگاه؛ به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

امیر مسعود شهرام‌نیا با حکم سید عباس صالحی رئیس نمایشگاه به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به اهمیت برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی شده در خصوص این نمایشگاه، به استناد تبصره‌های مواد ۴ و ۵ آیین‌نامه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با توجه به سوابق فرهنگی و اجرایی جنابعالی، به عنوان «قائم‌مقام و معاون اجرایی» بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید.

انتظار دارد اجرای وظایف مقرر در آیین‌نامه مربوط ازجمله اداره کلیه امور اجرایی نمایشگاه و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌های ستاد، تدوین شیوه‌نامه‌های اجرایی مربوط، نظارت بر فعالیت کمیته‌ها و اجرای سیاست‌های ابلاغی شورای سیاست‌گذاری در کلیه فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از مشارکت همکاران با تجربه و صاحب‌نظر، در پیشبرد اهداف فرهنگ موفق و موید باشید.

سیدعباس صالحی

معاون وزیر

و رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز