خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر در استان زنجان صورت می‌گیرد؛

۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۰۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۷۰۰ هکتار زمین صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان باقی مانده است که از این میزان، تنها ۱۵ درصد سهم شهرستان زنجان است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط این شرکت و نیز حمایت‌های استاندار محترم زنجان ناحیه صنعتی کارگاهی در اتوبان زنجان تهران، شهرک صنعتی تخصصی برق، الکترونیک و IT در اراضی کهناب و شهرک صنعتی سلطانیه واقع در اراضی حسین آباد آماده کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر هستند.

ناصر صیدی با بیان اینکه با آغاز عملیات اجرایی این شهرک‌ها ۲۱۰ هکتار به اراضی صنعتی شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود، گفت: با توجه به اینکه استقرار در شهرک‌های صنعتی، یکی از عوامل کاهش هزینه‌ها و کوتاه شدن روند سرمایه گذاری و تولید است، این شرکت در حال مطالعه و مکانیابی شهرک صنعتی شماره ۴ زنجان در ضلع غربی شهر زنجان است که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد تملک و آغاز عملیات اجرایی این شهرک نیز باشیم.

وی کمبود زمین صنعتی در شهرک‌های صنعتی زنجان را یکی از مشکلات عمده این شهر عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۰ هکتار زمین صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان باقی مانده است که از این میزان تنها ۱۵ درصد سهم شهرستان زنجان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار امیدواری کرد با تملک و آغاز عملیات اجرایی شهرکهای یاد شده این مشکل مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز