خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان درگفتگو با ایلنا:

۲۵ درصد تعرفه‌های شهرداری کاشان افرایش پیدا خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۷۱

برای تحقق بودجه سال ۹۴، شهرداری کاشان علاوه بر افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌ها سعی خواهد شد از املاک شهرداری درجابه‌جایی پیمانکاران به نحو احسن استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: برای تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان، علاوه بر افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌ها سعی خواهد شد از املاک شهرداری درجابه‌جایی پیمانکاران به نحو احسن استفاده شود.

«علی رسول‌زاده» رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: از اینکه شهردار و مدیریت شهری کاشان، شهامت اینکه بودجه قابل توجهی(۴ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریالی) را برای تصویب در شورای اسلامی شهر کاشان پیشنهاد دادند قابل تشکر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه با تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۴ قرار است ضمن تکمیل پروژهای نیمه تمام، کلنگ پروژه‌های جدیدی نیز به زمین زده شود، تصریح کرد: پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر، کلنگ آن‌ها به زمین زده شود، در حل مشکلات شهری، ترافیک و غیره موثر است.

وی با بیان اینکه شورای سلامی شهر کاشان در تعرقه‌ها نظردارد تا زیاد به مردم آسیب وارد نشود، اظهارداشت: در بودجه سال جدید شهرداری کاشان نقاط مثبت و نکات منفی نیز وجود دارد که نیاز به بررسی و نظرات اعضای شورا دارد که امیدواریم با اصلاح این بودجه نتیجه خوبی را بدست آوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص منبع در آمد بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان گفت: اگرمردم کاشان واقعا توسعه و پیشرفت شهر را می‌خواهند با در نظرگرفتن مشکلات شهر و کشور باید در پرداخت عوارض به موقع اقدام شهرداری را کمک کنند.

رسول‌زاده با بیان اینکه در بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان ۲۲ الی ۲۵ درصد به تعرفه‌ها اضافه خواهد شد. یاد آوری کرد: اگر مردم کاشان شهری خوب، زیبا، توسعه یافته و فضای سبز می‌خواهند داشته باشند باید افزایش تعرفه‌ها را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه ضریب دارایی‌ها در مناطق مختلف شهرکاشان فرق می‌کند، تصریح کرد: اولویت بودجه سال جاری شهرداری کاشان بیشترعمرانی، خدماتی و توسعه فضای سبز کاشان است.

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان تصریح کرد: برای تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان علاوه بر افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌ها، سعی خواهد شد از املاک شهرداری در جابجایی پیمانکاران به نحو احسن استفاده شود.

بودجه پیشنهادی سال ۹۴ شهرداری کاشان که با پیشنهاد اعتبار ۴ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریالی، بر اساس ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها به شورای اسلامی شهر کاشان تقدیم شده است جهت تصویب نهایی در شورای اسلامی شهر کاشان در حال بررسی است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تاسیس و شکل‌گیری مناطق جدید با رویکرد استقلال کامل مناطق درحوزه اجرایی، تفکیک کامل بودجه درآمدی، جاری و عمرانی به ستاد و مناطق ۵ گانه از شاخص‌های بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان است.

همچنین ایجاد انضباط، تفکیک مناسب وظایف و تعهدات و اختیارات ستاد و مناطق از طریق ساز و کار تنظیم موافقت‌نامه بودجه‌ای، حرکت به سوی ناحیه محوری در ارائه خدمات شهری، تخصیص مناسب اعتبارات به منظور احیا و به‌سازی منطقه بافت تاریخی، احداثبلوارهای جدید و تکمیل رینگ ترافیکی شهر، توسعه پایدار شهری و توازن منطقه‌ای با پیش‌بینی پروژه‌های بزرگ در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر از دیگر ویژگی‌ها و تفاوت‌های بودجه سال ۹۴ شهرداری کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز