خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان؛

فجر انقلاب پیام آور وحدت، هم‌گرایی و وفاق ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۵۷

فجر، انقلاب بهار است در زمستان سرد تاریخ و تلاش مقدسی است برای ساختن؛ ساختن از خود برای خود.

فجر، انقلاب جوشش خواستن است در تکاپوی ایثار و از جان گذشتگی. فجر انقلاب کشتی نجات است در دریای متلاطم امواج بی امان شرق و غرب، جر انقلاب جوشش خواستن است در تکاپوی ایثار و از جان گذشتگی.

متن پیام تبریک معاون استاندار وفرماندار کاشان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده است که بدین قرار است:

فجر انقلاب، کشتی نجات است در دریای متلاطم امواج بی امان شرق و غرب، فجر انقلاب انفجار نور است در ظلمت از خود بیگانگی. فجر انقلاب بهار است در زمستان سرد تاریخ و تلاش مقدسی است برای ساختن؛ ساختن از خود برای خود.

انقلاب اسلامی ایران ۳۶ بهار جاری بر عشق مردمانی است که دل در گرو تدبیر و امید بسته اند. از دورترین روستاها و شهرهای کشور تا بزرگ ترین آنها. فجر انقلاب پیام آور وحدت، همگرایی و وفاق ملی است در جای جای ایران اسلامی.

مردمان ایران اسلامی، همواره در عمل ثابت کرده‌اند در این راه پرفراز و نشیب با همدلی و اتحاد و با حضور قدرتمند و مشارکت والای خود یپروزمندانه گردنه‌های سخت انقلاب را با رهنمودهای ولایت طی کرده‌اند و پرچم پیروزی را بر قله های افتخار به اهتزاز درآورده اند.

شهرستان دارالمومنین کاشان که از دیر زمان مهد تربیت عالمان، فقیهان، عارفان، زاهدان، ادیبان، شاعران، هنرمندان و نام‌آوران بلند آوازه بوده و چهره ها و شخصیت های برجسته ای را به جهان و میهن اسلامی عرضه داشته است در انقلاب اسلامی نیز خوش درخشید و از پیش قراولان غافله نور بود و در حفظ و حراست این دستاورد عظیم همچنان پیروزمندانه در میدان انقلاب منشأ اثر است.

بدین‌وسیله سی و ششمین سال درخشندگی مهرورزانه بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت خمینی کبیر(ره) را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت صاحب الزمان(روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)؛ رهبر عالیقدر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) و همه ملت ایران خاصه مردم ولایت مدار، بصیر، فهیم و شهیدپرور دارالمومنین کاشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن فرصتی است تا مردم شریف و فهیم ایران با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انسجام، اتحاد و همدلی خود را در ساختن ایران اسلامی در منظر جهانیان به نمایش بگذارند.

از مردم عزیز و همیشه در صحنه دعوت می کنم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن انگیزه، انرژی و نشاط را برای باهم بود و در کنار هم بودن و سازندگی و ارتقاء و پیشرفت روزافزون به منصه ظهور رسانند.

ابوالفضل صدرائیه

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز