خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی جشنواره معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۵۴

فیلم شهر موش‌های ۲ جایزه بهترین اقلام تبلیغی و ماهی و گربه بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه‌های اصولی تبلیغات و اطلاع‌رسانی را بدست آورد.

برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی جشنواره سیو وسم فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عکاسی فیلم را به سحاب زری‌باف برای فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه‌های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی را به امیر اثباتی برای فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تندیس بهترین مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی را به بهرنگ تنکابنی برای فیلم شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی(ایده‌پردازی برای اطلاع‌رسانی) را به پوریا عالمی برای فیلم شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی(مدیریت روابط عمومی و نمایش شهرستان‌ها) ازسوی هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به محرم براتی برای فیلم شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تعلق گرفت.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی(طرح عنوان اصلی، عنوان بندی و گرافیست) را به ابراهیم حقیقی برای فیلم شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی(مدیریت تبلیغات شهری و برگزارکننده مراسم‌های معرفی) را به مهشید آهنگرانی برای شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز