خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز ۲۲ عنوان برنامه در دهه فجر امسال برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۳۱

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در ۳۶ مسجد مختلف شهر، ۳۶ دیدار مردمی شهرداران و مدیران این مجموعه در ۳۶ مسجد در مناطق مختلف، برپایی ۳۶ طاق نصرت در نقاط مختلف شهر، نصب ۳۶ بالن و المان موقت، ۳۶ مسابقه پیام کوتاه با موضوعیت دهه فجر توسط فرهنگسراها توسط مناطق و مراکز فرهنگی، ۳۶ جشنواره سبک زندگی ایرانی و آشپزی سنتی با مدیریت بانوان تبریزی در فرهنگ سراها و خانه های سلامت و ۳۶ محفل و شب شعر انقلاب در طول دهه فجر از جمله این برنامه ها به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با تشریح برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری ۲۲ عنوان برنامه در دهه پیش‌رو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی گفت: از نظر کمی ۲۲ عنوان برنامه به یمن «۲۲ بهمن» تدارک دیده ایم و هر کدام از این برنامه ها با نماد سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ۳۶ مورد برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری کرسی تلاوت قرآن در ۳۶ مسجد مختلف شهر، ۳۶ دیدار مردمی شهرداران و مدیران این مجموعه در ۳۶ مسجد در مناطق مختلف، برپایی ۳۶ طاق نصرت در نقاط مختلف شهر، نصب ۳۶ بالن و المان موقت، ۳۶ مسابقه پیام کوتاه با موضوعیت دهه فجر توسط فرهنگسراها توسط مناطق و مراکز فرهنگی، ۳۶ جشنواره سبک زندگی ایرانی و آشپزی سنتی با مدیریت بانوان تبریزی در فرهنگ سراها و خانه های سلامت و ۳۶ محفل و شب شعر انقلاب در طول دهه فجر از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

حمیدی با اشاره به برنامه های بخش فضای مجازی با عناوین ایجاد ۳۶ وبلاگ تخصصی انقلاب اسلامی متذکر شد: در این برنامه که هم اکنون در مرحله ی تهیه ی فراخوان قرار دارد و در پایان از برترین وبلاگ و طرح آن تجلیل خواهد شد، ۳۶ مسابقه ی طراحی وبلاگ با عنوان(روح‌الله) به موضوع امام خمینی(ره) و تبیین تمامی ابعاد شخصیتی ایشان می پردازد.

وی ادامه داد: راه اندازی ۳۶ نشریه و رسانه در شهر که توسط مناطق و فرهنگسراها و سازمان ها و با موضوع انقلاب اسلامی آماده شده و در اختیار مردم قرار خواهند گرفت، راه اندازی ۳۶ نشست سبک زندگی، ۳۶ دیدار نمادین از ۳۶ خانواده معزز شهیدان جهت تجدید میثاق با شهیدان و خانواده آنان از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: راه اندازی ۳۶ تور تخصصی تبریز گردی برای اقشار مختلف شهروندان که شامل دیدار از اماکن تاریخی موزه ها و مکان های گردشگری خواهد بود، ۳۶ مسابقه ی ورزشی در ۱۲ نقطه شهر، ۳۶ مورد نور افشانی در شب ۲۲ بهمن در ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از برگزاری ۳۶ محمل کودکانه ۳۶ نفری در فرهنگسراها و مراکز مختلف فرهنگی به منظور ارایه مفاهیم انقلابی با زبان ادبیات داستانی کودک در طول دهه فجر خبر داد و افزود: اجرای ۳۶ جنگ شادی برای شهروندان، راه اندازی ۳۶ سازه کلاسیک ایستگاه مطالعه با موضوع انقلاب و آموزش شهروندی، آزاد سازی ۳۶ کبوتر که توسط تیم رکابزنان در مسیر فرودگاه تا مصلا بزرگ امام در فرودگاه و در لحظه ی ورود امام انجام می‌گیرد؛ به اضافه ی ۳۶ برنامه ای که برای همکاران و خانواده ای بزرگ شهرداری پیش‌بینی شده، از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی هنری شهرداری تبریز خواهد بود که در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز