خبرگزاری کار ایران

۴۰ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۲۷

اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال است که در نقاط مختلف کلانشهر تبریز و شهرستانهای اسکو و آذرشهر آماده بهره برداری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره‌برداری همزمان ۴۰ پروژه این شرکت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این شرکت، افشین روشن میلانی گفت: اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال است که در نقاط مختلف کلانشهر تبریز و شهرستان های اسکو و آذرشهر آماده بهره برداری می باشد.

وی ۲۵ پروژه از این تعداد را متعلق به محدوده کلانشهر تبریز عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با صرف اعتبار بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در امورهای تابعه این شرکت در سطح شهر تبریز به اتمام رسیده است.

روشن میلانی ادامه داد: ۱۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر و ۴ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان اسکو دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در دهه فجر است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در طول سال ۱۳۹۳ موفق به تعریف ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در نقاط مختلف کلانشهر تبریز و شهرستانهای اسکو و آذرشهر شده است که اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه‌ها بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال بوده است.

روشن میلانی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم برق تبریز، بخش اعظمی از پروژه‌های تعریف شده در طول سال ۹۳ در مناسبتهای مختلف مانند هفته دولت به بهره برداری رسیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز