خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی تونل‌های سلامت در ۴ شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۹۶

تیم اجرایی سفرنامه سلامت و امید که اکنون وارد استان سمنان شده، فردا دربوستان بلوار شهرستان شاهرود مستقر می‌شود و خدمات دندان‌پزشکی و تخصصی ‌پزشکی به صورت رایگان به عموم مخاطبان ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: استان سمنان به عنوان نهمین استان کشور از فردا در نخستین روز از دهه مبارک فجر، به مدت ۴ روز میزبان سفرنامه سلامت و امید است.

به گزارش ایلنا، فرحناز رافع افزود: تیم اجرایی سفرنامه سلامت و امید که اکنون وارد استان سمنان شده، فردا دربوستان بلوار شهرستان شاهرود مستقر می‌شود و خدمات دندان‌پزشکی و تخصصی ‌پزشکی به صورت رایگان به عموم مخاطبان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این سفرنامه ضمن ارائه خدمات درمانی، تجویز و توزیع داروی رایگان، اعمال جراحی سرپایی و نیز ارجاع بیماران نیازمند به مراکز درمانی مجهز با مشارکت و کمک مالی نیکوکاران ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تونل‌های سلامت در چهار شهرستان این استان میزبان مردم هستند، تصریح کرد: خدمات این تونل‌ها هم در قالب ایستگاه‌ها و چادرهای آموزشی، تست سرطان سینه، آموزش نکات سلامت مرتبط با سالمندان، آموزش‌های خودمراقبتی، تغذیه سالم، ویزیت رایگان و سلامت روان و مشاوره‌های اجتماعی است.

ارائه خدمات در ۶۰ چادر سلامت

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: در این زمینه خانه‌های داوطلب تخصصی سلامت و امید با هدف ساماندهی خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حوزه سلامت، استفاده از خدمات رایگان برای گروه‌های آسیب دیده و تحقق امر داوطلب محوری و ترویج اقدامات پیشگیرانه به منظور صیانت از بهداشت با همکاری خیرین راه اندازی خواهد شد.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر ۱۸ پزشک متخصص و عمومی، ماما، مشاور و سایر سازمان‌های مردم نهاد، انتقال خون، میراثفرهنگی، بهزیستی و … با ارائه خدمات در ۶۰ چادر سلامت، این سفرنامه را همراهی می‌کنندو تا کنون اطلاع رسانی گسترده‌ای در سطح استان از این برنامه صورت گرفته است.

گفتنی است مقصد نهمین دوره از سفرنامه سلامت وامید در استان سمنان، شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز