خبرگزاری کار ایران

واگذاری ۳۸ هزار میلیارد ریال سهم دولتی در ۱۰ ماه

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۵۸

از این میزان، ۴۵۰ میلیارد ریال در بورس، ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در فرابورس، یک میلیارد ریال از طریق مذاکره و ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

از ابتدا امسال تا پایان دیماه ۳۸ هزار و ۴۸ میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده که از این میزان، ۴۵۰ میلیارد ریال در بورس، ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در فرابورس، یک میلیارد ریال از طریق مذاکره و ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، از ابتدا امسال تا پایان دیماه ۳۸ هزار و ۴۸ میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده که از این میزان، ۴۵۰ میلیارد ریال در بورس، ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در فرابورس، یک میلیارد ریال از طریق مذاکره و ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

همچنین از ۳۸ هزار و ۴۸ میلیارد ریال سهم دولتی واگذار شده در این مدت، ۳۷ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال به صورت بلوکی، ۲۸۸ میلیارد ریال به صورت تدریجی و ۳۴۸ میلیارد ریال به صورت ترجیحی واگذار شده است.

افزون بر این؛ از این میزان واگذاری از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال مربوط به شرکتهای گروه یک ماده دو قانون اصل ۴۴ و ۴۳۵ میلیارد ریال مربوط به شرکتهای گروه دو ماده ۲ این قانون بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز