خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران:

شرکت بازرگانی دولتی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی است / مشکلی بابت تامین میوه شب عید نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۴۵

نیازی به واردات برنج نداریم اما اینکه عده‌ای همچنان به دنبال واردات هستند طبیعت‌شان این است و ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت ۴ ماه پیش واگذاری شرکت بازرگانی دولتی را تصویب و ابلاغ کرده است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی در حاشیه دیدار با وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان در جمع خبرنگاران در رابطه با اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با اینکه شرکت بازرگانی دولت واگذار نشده است گفت: در حال حاضر شرکت بازرگانی دولتی زیرمجموعه جهاد کشاورزی است و اینکه واگذاری آن در کمیسیون صنعت مجلس در حال بررسی است صحت ندارد.


وی در رابطه با واردات برنج اظهار کرد: نیازی به واردات برنج نداریم اما اینکه عده‌ای همچنان به دنبال واردات هستند طبیعت‌شان این است و ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

وی در رابطه با واردات بی‌رویه شکر اظهار کرد: هر روز موجودی و واردات کشور را رصد می‌کنیم. آنچه مسلم است نباید قیمت محصول خارجی ارزان‌تر محصول داخلی باشد. در حال مدیریت شکر هستیم و در این زمینه اجازه واردات آزاد شکر را نمی دهیم.


حجتی در رابطه با مشکلات کارخانه‌های تولیدی شکر اظهار کرد: در پی حل مشکلات کارخانه‌ها هستیم و مجوزی از شورای اقتصاد دریافت کرده‌ایم که کارخانه‌ها به هر میزان که تولید داشتند بتوانند در صورت امکان واردات انجام دهند. مشروط به اینکه فاصله تولیدهای داخلی و خارجی حفظ شود.


وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تامین میوه شب عید که مسئولیت آن برای اولین بار به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است گفت: تامین سیب و پرتقال شب عید تامین شده است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز