خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان قائم شهر:

ماندگاری عزت و اقتدار انقلاب، در سایه حفظ روحیه مقاومت و دفاع محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۴۳

خودسازی قبل از اینکه دیگران را بسازد و تأدیب و تربیت نه به سخن بلکه در رفتار و عمل، تکریم و تجلیل را بدنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: وظیفه اصلی ما بعد از انقلاب، تکریم و تقویت اهل مقاومت و جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی در همایش تکریم از روحانیون پیشکسوت قائم شهر با بیان اینکه دوران طاغوت دوران پررنج و تلخی برای همه مردم ایران بود اظهار داشت: وظیفه اصلی ما بعد از انقلاب، تکریم و تقویت اهل مقاومت و جهاد فی سبیل الله است.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت بنا به شرایط خفقان موجود، برخی از ما علی رغم میل باطنی خود ناچار به دعاگویی شاه فاسق بودیم و برخی جرأت به زبان راندن نام امام راحل را بعنوان مرجع نداشتیم.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه عنایات و الطاف خداوندی و فداکاری همه ملت ایران در کنار روحانیت باعثشد امروز همگی در کنار سفره پر برکت معنوی انقلاب بنشینیم و کسب روزی نماییم گفت: دوران تلخ طاغوت، با اتحاد مردم به رهبری امام راحل به حلاوت تبدیل گشت.

معلمی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، آرزوی ۱۴۰۰ ساله شیعه برآورده شد و اقتدار اسلام، متدینین، قرآن و حاکمیت به رخ جهانیان کشیده شد اما متاسفانه آنگونه که باید قدر بدانیم و پاسداری کنیم عمل نکرده ایم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان اینکه لازمه تجلیل از مقام روحانیت، استقبال از این گونه برنامه ها و جلسات در دهه مبارک فجر است تصریح کرد: هرکدام از ما باید تکلیف خود را بدانیم زیرا وظیفه اصلی ما، تکریم و تقویت اهل مقاومت و جهاد فی سبیل الله است.

وی افزود: اگر تلاش روحانیت و مردم با راهنمایی های دلسوزانه و مدبرانه امام خمینی(ره) نبود دستاوردهایی که امروز شاهد آن هستیم میسر نمی شد.

معلمی، با بیان اینکه باید همگان بدانیم که عزت و قدرت امروز را مدیون چه کسانی هستیم خاطر نشان کرد: ماندگاری عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در سایه حفظ روحیه مقاومت و دفاع محقق می شود.

امام جمعه شهرستان قائم شهر خطاب به روحانیون قائم شهر گفت: شأنیت علماء، وارثانبیا بودن است که باید حفظ شود زیرا آنگاه است که می توان در جایگاه انبیا و اولیاء به راهنمایی و ارشاد مردم بپردازد.

وی با بیان اینکه کسی که در مقام امامت در هر حوزه ای قرار گرفت باید چند اصل را مدنظر خود قرار دهد اظهار داشت: خودسازی قبل از اینکه دیگران را بسازد و تأدیب و تربیت نه به سخن بلکه در رفتار و عمل، تکریم و تجلیل را بدنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز