خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های پلیس ایلام به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۴۲

برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام شد.

برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام شد.

سردار " علی دولتی " گفت: این فرماندهی همگام و همراه با مردم و سایر ارگان‌ها و نهادهای استان به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یادبود سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.

وی افزود: همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر برنامه های متنوع ورزشی بین کارکنان انتظامی استان برگزار می‌شود که از جمله آن می‌توان به برنامه ورزش صبحگاهی، مسابقات تیراندازی، تنیس، دارت، فوتسال، همایش پیاده روی و… اشاره کرد.

وی گفت: در روز ۱۲ بهمن که تحت عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده رژه موتوری یگان های انتظامی از فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه شهید بهشتی ایلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور کارکنان انتظامی استان در شانزدهم بهمن ماه در مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: روز جمعه ۱۷ بهمن کارکنان این فرماندهی همگام و همراه با امت خداجو در صفوف نماز دشمن شکن جمعه شرکت می‌کنند.

سردار دولتی حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه که به نام انقلاب اسلامی، خودباوری، جامعه دینی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی نامگذاری شده را از دیگر برنامه های این فرماندهی در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

وی برگزاری نشست با نمازگزاران در مساجد، افتتاح پروژه های عمرانی، اردوهای زیارتی سیاحتی ویژه کارکنان و خانواده های آنان و سربازان وظیفه، ویزیت رایگان بیماران توسط بهداری انتظامی استان، آذین بندی و چراغانی اماکن انتظامی استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با بیماران بستری ناجا و… را از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام در ایام ا… دهه مبارک فجر عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن دعوت از تمامی آحاد جامعه برای حضور پرشور در روز ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در این روز علاوه بر حضور در صفوف راهپیمایان با تمام توان خود امور ترافیکی و انتظامی این مراسم باشکوه را برقرار و از بروز هرگونه اخلال در نظم این مراسم جلوگیری خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز