خبرگزاری کار ایران

حبیب کاشانی خبر داد:

اعلام آمادگی کی‌روش برای‌کمک به تیم امید / برگزاری ۱۰دیدارتدارکاتی برای شاگردان خاکپور

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۲۸

امروز با کفاشیان جلسه داشتم که اتفاقی با کی روش هم دیدار کردم و از او خواستم یکساعت درباره تیم امید صحبت کنیم و کی روش نیز اعلام آمادگی خود را برای کمک به تیم امید اعلام کرد.

مدیر تیم فوتبال امید گفت: سرمربی تیم ملی کشورمان پس ازشنیدن گزارش خاکپور آمادگی خود را برای کمک به تیم امید در راه رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در هفته اول آخرین اردوی تیم امید که در ترکیه برگزار شد بازیکنان تمرین کردند و در هفته دوم بازی دوستانه انجام دادند که خوشبختانه توانستیم در بازی های خود هم موفق باشیم.

وی ادامه داد: سوم فروردین بازی های تیم امید در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ شروع می شود و تهران میزبان این رقابت ها است. در اسفند ماه یک اردوی تدارکاتی در کیش خواهیم داشت و احتمالا در آنجا بازی را با تیم ملی سوریه انجام خواهیم داد و بعد از آن با کویت در این کشور بازی می کنیم و اردوی یک هفته ای را نیز در کویت برگزار خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال امید ایران، گفت: بعد از کویت دیگر اردوی خارج از کشور نخواهیم داشت و منتظر شروع بازی های خود خواهیم ماند. بازی های ما در ورزشگاه های آزادی، دستگردی و تختی برگزار خواهد شد.

وی با گفتن خسته نباشید به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار کرد: مطمئن باشید هیچ بازیکنی برای شکست به زمین مسابقه نمی رود و بازیکنان ایران در مقابل عراق غیرت خود را نشان دادند و ۲ بار بازی عقب افتاده را با یک بازیکن کمتر برگرداندند و در نهایت پنالتی ها باعثشکست تیم ملی شد. در تیم امید هم قطعا بازیکنان تمام تلاش خود را برای صعود به المپیک خواهند کرد و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

کاشانی ادامه داد: خوشبختانه برای تیم امید بازی های دوستانه خوبی را برگزار کرده ایم که قطعا با بیش از ۱۰ بازی دوستانه به مصاف حریفان خود در مسابقات انتخابی المپیک خواهیم رفت. امروز با کفاشیان جلسه داشتم که اتفاقی با کی روش هم دیداری کردم و از او خواستم یکساعت درباره تیم امید صحبت کنیم که خاکپور گزارشی از عملکرد تیم به او ارایه داد و کی روش نیز اعلام آمادگی خود را برای کمک به تیم امید اعلام کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا احتمال دارد تهران میزبان این مسابقات نباشد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و امکان فراهم نبودن شرایط میزبانی تصمیم گرفتیم این مسابقات در تهران برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز