خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان در گفت‌وگو با ایلنا:

پرتقال از مصر و لبنان قاچاق می‌شود / برای شب عید با کمبود پرتقال و نارنگی مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۲۸

پرتقال به صورت محدود از کشورهای لبنان و مصر به کشور قاچاق می‌شود / برای شب عید سیب فراوان است اما در خصوص پرتقال و نارنگیبرای شب عید کمبود داریم.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: پرتقال از مصر و لبنان قاچاق می‌شود.

علی امامی، عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه با توجه به کمبود پرتقال و نارنگی در داخل ضرورت واردات این دو قلم میوه برای شب عید وجود دارد، گفت: پرتقال به صورت محدود از کشورهای لبنان و مصر به کشور قاچاق می‌شود.

امامی تصریح کرد: پرتقال در حال حاضر بین ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، نارنگی بندری ۶ هزار تومان، لیموشیرین ۴۵۰۰ تومان، نارنگی شیرازی ۳۵۰۰ تومان، خیار ۱۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان، پیاز نو ۹۰۰ تومان، سیب زمینی ۹۰۰ تا هزار تومان، کرفس ۴۰۰ تومان، کاهو ۵۰۰ تومان، سیب دماوند ۵۰۰ تومان و سیب درجه ۱ سه هزارتومان است.

وی گفت: همچنین سبزی قرمه و خوردن هزار تومان، شلغم ۶۰۰ تومان، لیموترش ۶ هزار تومان، نارنج ۱۷۰۰ تومان، انار ۴۵۰۰ تومان و توت فرنگی گل خانه‌ای ۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان در مورد سیب نیز افزود: برای شب عید سیب فراوان است اما در خصوص پرتقال و نارنگی برای شب عید کمبود داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز