خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای؛

نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد / احتمال جایگزینی اسدی به جای نبی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۲۶

رضا به رضای خدای سبحان هستم، امروز روزی در تقدیرم آمده و با کناره گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون ادامه خدمت و امانتداری برای دیگر دوستان باقی به تکلیف رقم خورده است که انشاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

به دنبال موج تغییرات در فدراسیون فوتبال، دبیرکل این فدراسیون با انتشار بیانیه ای از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی امروز پس از حدود ۷ سال دبیرکلی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای از سمت خود کناره گیرط کرد. متن بیانیه مهدی محمد نبی به شرح زیر است:

جناب کفاشیان
ریاست محترم فدراسیون فوتبال،

مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون فوتبال سپری کرده اید که قطعا شرح آن مفصل است.

خوشبختانه با حمایت به موقع وزیر محترم تلاش های مجدانه جنابعالی در روزهای گذشته نیز شاهد رضایت اکثریت مردم عزیزمان از عملکرد مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بوده ایم و خدا را شاکرم به سهم خود در این فرصت داده شده انجام وظیفه نمودیم.

رضا به رضای خدای سبحان هستم، امروز روزی درتقدیرم آمده و با کناره گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون، ادامه خدمت و امانتداری برای دیگر دوستان باقی به تکلیف رقم خورده است که انشاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

در خاتمه از تمام همکاران ارجمندم در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، آکادمی ملی فوتبال، هیأت فوتبال استان ها، باشگاه‌های کشور، اتحادیه فوتبال و به ویژه پیشکسوتان بزرگوار و همچنین رسانه های محترم گروهی سپاسگزاری می کنم.

با تشکر مهدی محمدنبی

گفته می شود قرار است اسدی، سرپرست فعلی فدراسیون پزشکی - ورزشی جایگزین نبی شود.

نبی از سال های دور همواره در فوتبال ایران حضور داشته و در دوره های مختلف به عنوان دبیرکل این فدراسیون مشغول به کار بوده است و سرپرست تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ هم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال چند روز قبل تایید کرده بود که نبی از دبیرکلی این فدراسیون کنار می رود ولی در فدراسیون باقی خواهد ماند.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چندی پیش با ارسال درخواستی به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برکناری نبی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز