خبرگزاری کار ایران

همایش کرسی‌های نظریه‌پردازی و مناظره برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۱۶

همایش ملی کرسی‌های نظریه‌پردازی روز ۱۶ بهمن با حضور مسئولین کشوری، روسای دانشگاه‌ها، اساتید برجسته و منتخب دانشگاه‌ها و نظریه‌پردازان علوم انسانی برگزار می‌شود.

همایش ملی «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» به همت دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نقد و مناظره، در همایش ملی «کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره» که با اهدافی چون بررسی چالش‌ها و راهکارهای حمایت از گسترش کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی، معارف دینی و هنر و آشنایی با فعالیت‌های هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار می‌شود؛ از بیست نفر از اساتید موفق دارای کرسی نظریه‌پردازی، نوآوری و نقد با حضور مسئولین کشوری، روسای دانشگاه‌ها، اساتید برجسته و منتخب دانشگاه‌ها و نظریه‌پردازان علوم انسانی با ارائه تندیس همایش و سند ملی تایید نظریه، تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین در این جلسه؛ آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، حجت‌الاسلام‌ خسرو پناه دبیر هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، غلامعلی افروز دبیر علمی همایش و برخی از مسئولین و اساتید علوم انسانی سخنرانی می‌کنند.

همایش ملی کرسی‌های نظریه‌پردازی روز ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین کشوری، روسای دانشگاه‌ها، اساتید برجسته و منتخب دانشگاه‌ها و نظریه‌پردازان علوم انسانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز