خبرگزاری کار ایران

با حضور در نمایشی به کارگردانی محمد عاقبتی؛

افشین هاشمی در ایالت نیومکزیکو روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۱۵

نمایش «هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه» به کارگردانی محمد عاقبتی روزهای جمعه و شنبه در جشنواره Revolution Theater Festival به صحنه می‌رود.

افشین هاشمی با ایفای نقش در نمایش «هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه» به کارگردانی محمد عاقبتی در ایالت نیومکزیکو به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین هاشمی پس از بازی در " گزارش ارداویراف " به شهر البرکوکی(Albuquerque) در ایالت نیومکزیکوی آمریکا رفته تا در نمایش «هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه» ایفای نقش کند.

«هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه» نمایشی است تک نفره نوشته‌ محمد چرم‌شیر که سه سال پیش به کارگردانی محمد عاقبتی ابتدا در فستیوال مونولیو و سپس در تالار سایه‌ مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت. این نمایش سپس در شهرهای کرج، شیراز و بعد در تعدادی از معتبرترین جشنواره‌های تئاتر آمریکا، ازجمله آندر د رادار نیویورک، همچنین شهرهای ساراسوتا، استنفورد، لس آنجلس و… به صحنه رفت.

«هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه» روزهای جمعه و شنبه در جشنواره Revolution Theater Festival به صحنه می‌رود.

محمد عاقبتی - کارگردان نمایش - نیز در سمینار تئاتر بدون مرز این فستیوال سخنرانی خواهد کرد.

افشین هاشمی پس از این نمایش به ایران باز خواهد گشت تا در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کند.

«هملت؛ شاهزاده‌ی اندوه»، نمایشی تک‌پرسوناژی است که در آن شخصیت دانشجوست و تصمیم می‌گیرد با چند نفر از دوستانش برای رفع خستگی از روزمرگی و امتحانات چند روزی را در خارج شهر بگذراند. در راه رفت متوجه می‌شود که پدرش مرده و بعدها به این نتیجه می‌رسد که او به وسیله مادرش با زهر به قتل رسیده و اندیشه‌هایش را با بازی عروسک‌های پلاستیکی به بازی درمی‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز