خبرگزاری کار ایران

سروده‌های شمس لنگرودی در نشر چشمه

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۹۶

نشر چشمه اخیرا دو مجموعه جدید از سروده های شمس لنگرودی با نام «منظومه بازگشت» و سعدی گل‌بیانی با نام «مدارک جعلی» را زیر چاپ برده است.

بخش شعر نشر چشمه با انتشار دو مجموعه جدید از شمس لنگرودی و سعدی گل بیانی به روز شد.

به گزارش ایلنا؛ «منظومه‌ی بازگشت» نام تازه‌ترین کتاب شمس لنگرودی‌ست که اخیرا در نشر چشمه منشر شده است. این مجموعه که شامل یک منظومه‌ی بلند و چهارده شعر کوتاه استدر ۸۹ صفحه، با شمارگان هزار و پانصد نسخه و به قیمت ۶۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

«منظومه‌ی بازگشت» دومین منظومه‌ی شمس لنگرودی است. پیش از این «خاکستر و بانو» نیز در همین قالب از این شاعر منتظر شده است. از شمس لنگرودی مجموعه شعرهای دیگری چون «در مهتابی دنیا»، «خاکستر و بانو»، «توفانی پنهان شده در نسیم» و «می‌میرم به جرم آنکه زنده‌ام» در نشر چشمه منتشر شده است.

این کتاب و این شعر بلند بعد از چند دفتر شعر کوتاه که در سال‌های اخیر از شمس منتظر شده است، می‌تواند فضایی تازه از ذهن و زبان این شاعر را در برابر مخاطبان شعر قرار دهد.

همچنین مجموعه «مدارک جعلی» نام سومین مجموعه شعر سعدی گل بیانی است که در ۷۴ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و به قیمت ۶۰۰۰ تومان اخیرا در نشر چشمه منتشر شده است.

«مدارک جعلی»؛ دومین مجموعه شعر گل بیانی است که در نشر چشمه به چاپ رسیده است. پیش از این» برگ‌های بی‌عشوه‌ی ختمی «نیز از همین شاعر در همین نشر به انتشار رسیده بود.

تخیل متفاوت و فرم‌های تازه‌ی سعدی گل بیانی در کتاب مدارک جعلی می‌تواند مخاطب را با فضایی تازه درگیر کرده و جنسی زنده از شعر را دربرابرش قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز