خبرگزاری کار ایران

نفت شریک پیدا کرد؛

فولاد از ایستگاه راه‌آهن به صدر رفت / قاضی هم با گل بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۸۷

این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد تمام شد تا شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی ۳۴ امتیازی شوند و به نفت تهران در صدر جدول برسند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری ۲ بر صفر برابر راه آهن، ۳۴ امتیازی شد تا هم امتیاز با نفت تهران همسایه شاگردان علیمنصور در صدر جدول شود.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فولاد خوزستان و راه آهن از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه غدیر اهواز، با قضاوت احمد صالحی، برگزارکننده آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور بودند که این دیدار با برتری شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

ترکیب فولاد خوزستان:علی صمیمی، احمد آل نعمه، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، محسن مسلمان، محمد قاضی، آلویز نانگ، اسماعیل شریفات و مهدی بدرلو

ترکیب راه‌آهن:امیر عابد‌زاده، نوید خوش هوا، محمد ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، محسن میرابی، محمد ستاری، عباس محمدرضایی، میلاد محمدی، بهادر عبدی، امین منوچهری و سیامک کوهنورد

راه‌آهن بازی را بهتر از میزبان آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چند حمله خطرناک هم روی دروازه میزبان تدارک دید اما علی سلیمی، سنگربان فولاد و مدافعان این تیم، مانع گلزنی زردپوشان تهران شدند. فولادی‌ها هم در این نیمه چند فرصت خوب گلزنی داشتند که یوسف وکیا، مهرداد جماعتی و محسن مسلمان، قدر آن‌ها را ندانستند تا در پایان نیمه اول، دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان فولاد که از سایر نتایج هفته هجدهم لیگ برتر آگاه بودند، بازی را به دست گرفتند و تنها یک دقیقه بعد از سوت آغاز نیمه دوم می‌توانستند به گل برتری برسند اما ضربه سر آلویز نانگ درحالی که از عابدزاده هم گذشته بود، با دخالت مدافعان راه‌آهن از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

از این لحظه به بعد فولادی‌ها دروازه حریف را آماج حملات خود قرار دادند اما ضربات ساسان انصاری و اسماعیل شریفات دقت لازم را برای باز کردن دروازه راه‌آهن نداشت. درخشش امیرعابدزاده هم مزید برعلت شده بود تا فولاد علی‌رغم به نمایش گذاشتن دیداری یک طرفه، در رسیدن به گل ناکام بماند.

دقیقه ۷۱ بالاخره طلسم دروازه فولاد شکست. جماعتی با نفوذ از سمت چپ یک‌سوم دفاعی، توپ را مقابل دروازه برای نانگ فرستاد اما عابدزاده ضربه او را هم با یک واکنش عالی دفع کرد. این توپ در ریباند به احمد آل‌نعمه رسید تا او دروازه خالی راه‌آهن را باز کند.

فولاد پس از این گل هم فشارش را روی دروازه حریف حفظ کرد. دقیقه ۸۳ شریفات از سمت راست محوطه جریمه راه‌آهن توپی را روی دروازه این تیم ارسال کرد و محمد قاضی هم از خروج اشتباه عابدزاده نهایت استفاده را برد و با یک ضربه سر دقیقه توپ را از بالای سر او درون دروازه راه‌آهن فرستاد. قاضی هم با زدن این گل، بازگشتش را به اهواز با گلزنی آغاز کرد.

این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد تمام شد تا شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی ۳۴ امتیازی شوند و به نفت تهران در صدر جدول برسند.

ابتدا قرار بود این مسابقه از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه برگزار شود اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی و گرد و غبار در اهواز، با تاخیر و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز