خبرگزاری کار ایران

استقلال یک – سپاهان یک؛

پاپی جشن عنایتی را به هم زد / تساوی یک‌نیمه‌ای در بازی هفته

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۶۸

جاسم کرار یک‌تنه به قلب دفاع سپاهان زد و با یک پاس زمینی غلامرضا عنایتی را پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ کرد تا او با یک شوت محکم و زمینی توپ را علی‌رغم واکنش احمدی به تور دروازه سپاهان بدوزد تا عنایتی بازگشت باشکوهی به استقلال داشته باشد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب استقلال:محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، آرش برهانی، جاسم کرار، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

ترکیب سپاهان:رحمان احمدی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، حسین پاپی، فوزیل موسایف، رسول نویدکیا، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی و محمد رضا خلعتبری

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند اما این استقلال بود که دقیقه ۸ و در حالیکه سپاهان رفته رفته بازی را در اختیار گرفته بود، برخلاف جریان بازی به گل رسید. جاسم کرار یک‌تنه به قلب دفاع سپاهان زد و با یک پاس زمینی غلامرضا عنایتی را پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ کرد تا او با یک شوت محکم و زمینی توپ را علی‌رغم واکنش احمدی به تور دروازه سپاهان بدوزد تا عنایتی بازگشت باشکوهی به استقلال داشته باشد.

سپاهان بعد از این گل بازی را به دست گرفت و استقلال هم در ضد حملات چندبار دیگر روی دروازه حریف خطرساز ظاهر شد. دقیقه ۱۹ سجاد شهباززاده از جناح راست وارد محوطه جریمه سپاهان شد، ارسال زمینی او مقابل دروازه به برهانی رسید اما ضربه مهاجم استقلال را احمدی ناقص دفع کرد و در ریباند هم ضربه کرار از بالای دروازه به اوت رفت.

حملات سپاهان بالاخره در دقایق پایانی نیمه نخست جواب داد. دقیقه ۴۲ مهدی شریفی با نفوذ به محوطه جریمه استقلال توپ را مقابل دروازه خالی به حسین پاپی سپرد تا او هم با یک ضربه دیدنی توپ را به تاق دروازه فروزان بچسباند.

دقیقه ۴۵ میلاد فخرالدینی در درگیری با ایران‌پوریان، مدافع سپاهان در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد اما جهانبازی رای به ادامه بازی داد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

محمدرضا خلعتبری و احسان حاج صفی از سپاهان و میلاد فخرالدینی از استقلال در نیمه اول با دریات کارت زرد از داور، جریمه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز