خبرگزاری کار ایران

حاشیه ذوب‌آهن - پرسپولیس؛

تادئو نیامده حاشیه‌سازی کرد / شوک برزیلی به درخشان!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۶۰

تیم‌ پرسپولیس که از ساعت ۱۵ عصر امروز در فولادشهر اصفهان مهمان ذوب‌آهن اصفهان است با بازیکن برزیلی تازه‌وارد خود خبرساز شد.

بازیکن برزیلی و تازه‌وارد پرسپولیس در نخستین حضورش در لیگ‌برتر حرکت عجیبی را از خود به نمایش گذاشت تا به نیمکت سرخ‌ها شوک وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ تیم‌ پرسپولیس که از ساعت ۱۵ عصر امروز در فولادشهر اصفهان مهمان ذوب‌آهن اصفهان است با بازیکن برزیلی تازه‌وارد خود خبرساز شد.

سرخ‌پوشان که بعد از وقفه‌ای طولانی دوباره به لیگ‌برتر برگشتند تا بتوانند نتایج نه چندان خوب خود را جبران کنند، نه تنها موفق عمل نکردند، بلکه با ارائه فوتبالی سر در گم و بی برنامه شکست دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند تا وضعیت این تیم با پشت سر گذاشتن هم چندان تفاوتی نکرده باشد.

البته نکته قابل تامل در بازی سرخ‌ها مقابل ذوب‌آهن حرکت عجیب بازیکن برزیلی و تازه‌وارد این تیم بود که شوکی را به درخشان و نیمکتش وارد کرد.

دقیقه ۸۰ درخشان دست به تعویضی تهاجمی زد تا بتواند روند هجومی تیمش را تقویت کند. تابلوی تعویض شماره ۲۲ سرخ‌پوشان را نشان می‌داد که باید از زمین بازی خارج شود و محمد عباس‌زاده وارد زمین مسابقعه شود ولی تادئوی برزیلی قصد نداشت از زمین خارج شود. او به شدت به تعویض خود معترض یود و قصد نداشت از زمین خارج شود. داور و بازیکنان سرخ پوش او را به کناره زمین هدایت کردند، ولی این بازیکن برزیلی از کنار دروازه ذوبی‌ها از زمین خارج شد تا اعتراض خود را به درخشان و تصمیمش اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز