خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

از حقوق ملت صیانت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۴

مطمئن باشید که در چارچوب عزت و مصلحت آنچه که منافع ملی کشورمان را در بر گیرد همان را مدنظر قرار خواهیم داد و به لطف الهی و اذن او هم به آینده خوش‌بین هستیم.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد که از تمامی حقوق این ملت بزرگوار در دستاوردهای فرزندان غیور این ملت صیانت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا٬ علی اکبر صالحی در حاشیه حضور در مراسم ختم پدر شهید رضا قشقایی؛ از دانشمندان هسته‌ای کشورمان٬‌ در خصوص اخبار خوش هسته‌ای اظهار کرد: همواره می‌خواهم به ملت بزرگوار ایران عرض کنم که ما به عنوان خادمین این ملت بزرگوار که به ما اعتماد کردند و چند صباحی عهده‌دار مسوولیت سازمان انرژی اتمی هستیم قول می‌دهیم که از تمامی حقوق این ملت بزرگوار در دستاوردهای فرزندان غیور این ملت صیانت کنیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ابراز کرد: مطمئن باشید که در چارچوب عزت و مصلحت آنچه که منافع ملی کشورمان را در بر گیرد همان را مدنظر قرار خواهیم داد و به لطف الهی و اذن او هم به آینده خوش‌بین هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص احتمال دستیابی به توافق کلی تا پایان سال جاری اظهار کرد: انسان همیشه با امید زنده است. ما به عنوان یک مسلمان امیدواریم و اعتقادم بر این است که اگر تفاعل به خیر کنیم حتما پیدا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز