خبرگزاری کار ایران

سید محمد سلیم بهرامی:

فقربرسفره کارگران و باز نشستگان چمبره زده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۲

باید به این باوربرسیم که دشمن برای اینکه آرامش و استقلال مارا بگیرد از هرگونه دسیسه برنمی دارد و ما با مطالعه و بینش آگاهانه موکلین خود را ارشاد و به تعالی برسانیم.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان شهرستان ساری گفت: مسئولین نظام باید قدرنعمت های انقلاب را بدانند زیرا اینان گنجینه های باارزش مبارزه با استکبار جهانی هستند.

به گزارش خبرنگارایلنا سید محمد سلیم بهرامی در سومین اردوی سیاحتی، آموزشی و زیارتی کانون های کارگری استان مازندران در شیراز با بیان اینکه وقت گذاری برای بازنشستگان و مستمریبگیران یک نو عبادت است گفت: حال که این افتخارنصیب ما گردیده که برای قشرضعیف خدمت کنیم باید این خدمت عالمانه و آگاهانه باشد.

وی افزود: باید به این باوربرسیم که دشمن برای اینکه آرامش و استقلال مارا بگیرد از هرگونه دسیسه برنمی دارد و ما با مطالعه و بینش آگاهانه موکلین خود را ارشاد و به تعالی برسانیم.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان شهرستان ساری با ابراز نگرانی از کمبود معییشیت بازنشستگان اظهارکرد: امروز بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی با سیلی صورت خودرا سرخ نگه میدارند.

سلیم بهرامی تصریح کرد: قطعا همه مسئولین ازوضعیت بازنشستگان خبردارند ولی ظاهرا گوش ها و چشم های خود را در رابطه با نیازهای ما بسته اند.

وی با انتقاد ازکمبود تخصیص اعتبار تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران برای شهرستان ساری گفت: کانون کارگری شهرستان ساری با داشتن ۱۴ هزاربازنشسته یکی از کانون های فعال استان مازندران وکشور است که با اختصاص ۱۵۰سهمیه مواجه با درخواست های فراوان وبیشماری است که مارا پیش اعضاء شرمنده کرده است.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان شهرستان ساری اضافه نمود: خیل عظیم بازنشستگان برای گرفتن حداقل تسهیلات نشان از چمبره فقر برسفره کارگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز