خبرگزاری کار ایران

آیت الله علما:

مسلمانان نباید مستعمره دیگر کشورهای دنیا باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۳۹

امروز مسلمانان نباید مستعمره و تو سری خور دیگر کشورهای دنیا باشند و حرکاتی که امروزه علیه اسلام و مقدسات آن به ویژه پیامبر اکرم(ص) صورت می گیرد، تنها برای خفیف و خشن نشان دادن دین اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شعار وحدت و برادری پیامبر اکرم(ص) باعثدلخوری برخی از دشمنان شده است، افزود: امروز این همه دشمنی و توهین کشورهای استعماری به پیامبر، به علت همین به روز بودن دین مبین اسلام و روشنگری آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز که کشورهای غربی و عربی، داعش و گروه‌های تکفیری که در مقابل دنیای اسلام به وجود آورده اند، علت همین اسلام هراسی دشمنان از این دین خداوند است. و به خوبی می‌دانند که اسلام دین یاوری و برادری است.

وی افزود: اگر در آن سوی دنیا ظلمی به مسلمانی شود باید در این سو دادخواهی مسلمان بلند شود و اگر مظلومی باشد باید مسلمان به یاوری آن برسد و امام راحل در این باره می‌فرمایند که انقلاب ما انقلاب مستضعفان جهان است، لذا در هر جایی از دنیا مظلومی باشد انقلاب ما حضور خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، به دنبال ایجاد وحدت و توسعه جهان اسلام در دنیاست، گفت: رهبر انقلاب اخیرا در دیداری که داشته اند درباره انرژی هسته‌ای فرموده‌اند که اگر ما چیزی داشته باشیم، متعلق به مسلمین و جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه روند توسعه اسلام در کشورهای جهان را خیره کننده عنوان کرد و افزود: امروز در هر جایی از کشور انگلستان شاهد مساجد مسلمانان هستیم که این از برکت دین محمدی است، زیرا حرفها و سخنان خاتم الانبیا، سخنانی به روز و تازه است و هیچ وقت کهنگی ندارند.

آیت الله علما تاکید کرد: به خوبی به یاد داریم زمانی که امام راحل در کشور فرانسه بودند و تصویر ایشان از شبکه‌های تلویزیونی اروپا پخش شد، مردم انگلیس ایشان را مسیح لقب دادند.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار به دنبال خفیف نشان دادن اسلام هستند، گفت: امرور دنیای کفر از جذبه اسلام و توسعه آن در کشورهای خود، به شدت ترس و هراس دارد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز مسلمانان نباید مستعمره و تو سری خور دیگر کشورهای دنیا باشند و حرکاتی که امروزه علیه اسلام و مقدسات آن به ویژه پیامبر اکرم(ص) صورت می‌گیرد، تنها برای خفیف و خشن نشان دادن دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ورود امام راحل بعد از ۱۵ سال از کشور فرانسه به ایران را باید آغاز دوران حاکمیت اسلام دانست.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروز دنیای استکبار و شرق و غرب در مقابل اسلام صف آرایی کرده اند، گفت: امام با ورود به ایران، حاکمیت اسلام، قرآن و پیامبر خداوند را آورد و همین عاملی شد که دشمنان برای ایشان مزاحمت‌های بسیاری همانند جنگ هشت ساله، تحریمها، تهدیدها و.. ایجاد کنند.

امام جمعه کرمانشاه ورود امام به ایران را زمینه ساز خروج بیگانگان و مستشاران خارجی از کشور عنوان کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب و در دروان رژیم ستم شاهی با وجود جمعیت ۳۰ میلیونی ایران، روزانه بیش از ۶ میلیون بشکه نفت تولید و استخراج می شود و اینگونه کشور را اداره می‌کردند، ولی امروز می‌بینیم که با وجود نزدیک به ۸۰ میلیون جمعیت کشور، تولید نفت ما در حدود یک میلیون بشکه در روز بیشتر نیست که این از عظمتهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ یک از مسئولان خود را صاحب مملکت و نظام نمی دانند، عنوان داشت: این انقلاب متعلق به مردم و فرزندان آنان است، همانگونه که هشت سال جنگ تحمیلی را همین مردم خود مدیریت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به وجود ارزشمند مقام معظم رهبری برای نظام و انقلاب، گفت: امروز باید وجود مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای را نعمتی خدادادی و آسمانی برای این مملکت دانست.

آیت الله علما در ادامه به علمیات نیروهای مقاومت و حزب الله لبنان علیه رژیم منحوس اسرائیل اشاره داشت و افزود: سیدحسن نصرالله بعد از جنایت اشغالگران در سوریه وعده داد که به زودی این عمل ننگین را جبران و تلافی خواهد کرد و همه دیدیم که چگونه با عملیاتی دلیرانه همه صهیونیستها را مات و مبهوت خود کرد و این از برکات اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه از مسئولان خواست که برای توسعه و پایداری نظام، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را نصب العین خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز