خبرگزاری کار ایران

قضاوت در لیگ‌ برای داوران وحشت دارد؛

فنایی: قضاوت‌های فغانی و کمک‌هایش بی‌نقص بود / ثابت شد داوری ما از فوتبال‌مان پیش افتاده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۳۷

با انتخاب علیرضا فغانی و کمک هایش به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا ثابت شد داوری ما از فوتبال‌مان پیش افتاده است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: با انتخاب علیرضا فغانی و کمک‌هایش به عنوان داور فینال جام ملت‌ها ثابت شد داوری ما از فوتبال‌مان پیش است.

محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قضاوت داوران‌ایرانی در فینال جام ملت‌های آسیا بیان داشت: علیرضا فغانی با قضاوت‌هایی که در جام ملت‌های آسیا داشت، توانست کمیته داوران مسابقات را مجاب کند تا به عنوان داور مسابقه فینال انتخاب شود. انصافاً فغانی و کمک‌هایش در قضاوت‌های خود بی نقص بودند حتی از ایرماتف هم بهتر قضاوت کردند و حقش بود که اگر تیم ملی به فینال نرسید، مسابقه فینال را قضاوت کند.

وی ادامه داد: قضاوت فغانی در فینال جام‌ملت‌های آسیا انگیزه را در بین داوران کشورمان زیاد می‌کند تا به خودباوری دست یابند تا در نهایت به مراحل بالاتر برسند. حتی فغانی این لیاقت را داشت که در جام جهانی ۲۰۱۴ هم قضاوت کند. او الان می‌تواند حرف اول قضاوت را در آسیا بزند. ان‌شااله فغانی در جام جهانی روسیه قضاوت خواهد کرد.

فنایی اضافه کرد: این احتمال وجود دارد فغانی به عنوان برترین داور آسیا در سال ۲۰۱۵ انتخاب شود. به هر حال قضاوت در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا یک فرصت است تا فغانی خود را به عنوان یک داور مجرب مطرح کند.

این پیشکسوت داوری در پایان تاکید کرد: داوران ما پیشرفت خوبی کرده‌اند، اما قضاوت در داخل به دلیل اینکه حاشیه امنیت ندارد سخت است. گاهاً دیده می‌شود همه اعضای یک تیم و حتی تماشاگران به داوران حمله می‌کنند و برای داوران قضاوت در لیگ داخلی وحشت دارد، اما این مسائل در میادین بین‌المللی وجود ندارد چراکه در آنجا حمایت مسئولان پشت سر آنها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز