خبرگزاری کار ایران

نتیجه بازی با عراق عوض نمی‌شود؛

کفاشیان: ناچاریم غر زدن‌های کی‌روش را گوش بدهیم / قرارداد ۱۰ میلیاردی سالانه کادر فنی تیم‌ ملی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۹۷

مسئولان AFC دوست نداشتند نتیجه این بازی عوض شود و گرنه حقانیت ما مشخص بود، چون اگر نتیجه این بازی عوض می‌شد ممکن بود یکسری اتفاقات دیگر هم بیفتد

رئیس فدراسیون فوتبال از خواسته‌های کی‌روش برای ماندن در ایران گفت و قرارداد سالانه تیم ملی که سالانه ۱۰ ملیلیارد تومان هزینه روی دست فدراسیون می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که مهمان حضوری برنامه برنامه ورزش و مردم است، با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنان مشغول پیگیری این ماجرا هستیم تا حقانیت خود را ثابت کنیم. البته دیگر نتیجه بازی با عراق عوض نمی‌شود، اما حرف ما ثابت می‌شود. فدراسیون فوتبال از طریق AFC این ماجرا را پیگیری خواهد کرد.

کفاشیان ادامه داد: مسئولان AFC دوست نداشتند نتیجه این بازی عوض شود و گرنه حقانیت ما مشخص بود، چون اگر نتیجه این بازی عوض می‌شد ممکن بود یکسری اتفاقات دیگر هم بیفتد برای همین هم رای این پرونده با تاخیر اعلام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره مبلغ قرارداد کادر فنی تیم ملی نیز گفت: قرارداد سالانه کی‌روش و دستیارانش مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است. با مبلغ قرارداد کمک‌های خارجی در مجموع حقوق کادر فنی تیم ملی سالانه ۱۰ میلیارد می‌شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه کمک‌های خارجی کی‌روش مدت‌هاست حقوقی نگرفته‌اند، افزود: آنها ۶ ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند و این تاخیر خیلی بد است. کی‌روش به خاطر این موضوع غر می‌زند و حق هم دارد که ما هم ناچاری هستیم گوش بدهیم.

کفاشیان همچنین با اعلام اینکه کی‌روش برای ماندن در ایران خواسته‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: جلسات سنگینی را در ۳ روز اخیر را با کی‌روش پشت سر گذاشتیم. او برای ادامه کار در ایران علاقه‌مند است، اما شرایط و امکانات لازم را برای حضور قدرتمند ایران در رقابت‌های آینده می‌خواهد. او امکانات بقیه تیم‌ها را می‌بیند و دوست دارد فوتبال‌ایران هم در حد آنها باشد.

همچنین کفاشیان تایید کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان فروردین ماه آینده با دو تیم سوئد و شیلی بازی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز