خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی شرکت های کنترل و بازرسی ساختمان در گفت و گو با ایلنا:

سالانه ۳۰ درصد از پروانه های ساخت در تهران لغو می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۵۹

عدم رعایت مسائل ایمنی و فنی، ساخت طبقات بیش از ظرفیت و مجاز، ساخت و ساز خارج از متراژ از تخلفات رایج در ساخت و ساز است اما ساخت و ساز خارج از نقشه تایید شده شهرداری از عمده ترین دلایل توقف پروژه های ساختمانی است.

رییس انجمن صنفی شرکت های کنترل و بازرسی ساختمان با اشاره به میزان توقف پروژه های ساختمانی در استان تهران، گفت: پروزه های ساختمان تنها به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی متوقف نمی شوند و توقف و لغو پروانه های ساخت دلایل متعددی دارد اما در مجموع می توان گفت سالانه ۳۰ درصد از پروانه های ساخت در تهران لغو می شوند.

اصغر کاردوست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره بیشترین علت توقف پروژه های ساختمانی، اظهار کرد: عدم رعایت مسائل ایمنی و فنی، ساخت طبقات بیش از ظرفیت و مجاز، ساخت و ساز خارج از متراژ از تخلفات رایج در ساخت و ساز است اما ساخت و ساز خارج از نقشه تایید شده شهرداری از عمده ترین دلایل توقف پروژه های ساختمانی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که در این مورد مجری خود شهرداری است بنابراین نظارت بیشتری دارد و مشخص است که ماموران ناظر شهرداری در مورد موضوعاتی که خود شهرداری مجری است، پیگیری بیشتری دارند تا آنچه که مقررات ملی بر روی آن تاکید دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز