خبرگزاری کار ایران

در سلسله حمله‌های افراد مسلح در شبه جزیره سینا ۱۳۵ نفر کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۵۱

در سلسله حمله‌های شب گذشته افراد مسلح به مراکز امنیتی و ارتش در شبه جزیره سینا ۳۰ نظامی مصری کشته و ۱۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.

در سلسله حمله‌های افراد مسلح به مراکز امنیتی و ارتش مصر در شبه جزیره «سینا» ۱۳۵ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع امنیتی و پزشکی مصری اعلام کردند که در سلسله حمله‌های شب گذشته افراد مسلح به مراکز امنیتی و ارتش در شبه جزیره سینا ۳۰ نظامی مصری کشته و ۱۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عناصر تررویستی شب گذشته به برخی مراکز و تاسیسات وابسته به ارتش و دستگاه امنیتی مصر در استان «سینای شمالی» با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و خمپاره حمله کردند.

ارتش به جزئیات بیشتر درباره این حمله اشاره نکرد.

شاخه گروه تروریستی داعش در مصر در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر مسئولیت حملات شب گذشته را به عهده گرفت.

داعش در بیانیه‌ای تاکید کرد که عناصر این گروه حمله گسترده‌ای را به شهرهای «العریش»، «رفح» و «الشیخ زوید» انجام دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است که عناصر داعش در مصر گردان «۱۰۱» را در منطقه امنیتی در منطقه «السلام» در العریش با سه خودروی بمب گذاری شده مورد حمله قرار دادند و به مراکز امنیتی در العریش، رفح و الشیخ زوید نیز حمله کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز