خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در تماس تلفنی نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان:

حمله حزب‌الله به صهیونیست‌ها با استناد به حق دفاع مشروع صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۳۴

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو با تاکید بر حق مقاومت برای دفاع در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم با انجام تجاوز به قنیطره در جولان سوریه و هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند، آغازکننده بود که متاسفانه شاهد واکنشی از سوی سازمان ملل به این تجاوز آشکار نبودیم.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان در تماس تلفنی با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات لبنان گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، زگرید کاخ در این گفت‌وگو با اشاره به درگیری‌های روز گذشته در جنوب لبنان، خواستار کمک جمهوری اسلامی ایران به برقراری آرامش در لبنان شد.

حسین امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو با تاکید بر حق مقاومت برای دفاع در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم با انجام تجاوز به قنیطره در جولان سوریه و هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند، آغازکننده بود که متاسفانه شاهد واکنشی از سوی سازمان ملل به این تجاوز آشکار نبودیم.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه افزود: حزب‌الله با استناد بر حق دفاع مشروع اقدام کرده است.

وی همچنین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ثبات و آرامش لبنان تاکید و ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی و کشته شدن یک نیروی یونیفل، رایزنی‌های تهران و نماینده دبیرکل در أمور لبنان را مفید خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز