خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش پیروز به رختکن رفت / تساوی‌های یک‌نیمه‌ای در قم و مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۰۴

گسترش فولاد تبریز در نیمه نخست با دو گل زودهنگامی که از ضربات مگنو باتیستا و لئوناردو پیمنتا، ۲ بازیکن خارجی خود در دقایق ۴ و ۶ به دست آورد از سایپای البرز پیش افتاد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان خاتمه یافت. نیمه اول دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان، ‌ همچنین صبای قم و پدیده مشهد هم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نیمه نخست با دو گل زودهنگامی که از ضربات مگنو باتیستا و لئوناردو پیمنتا، ۲ بازیکن خارجی خود در دقایق ۴ و ۶ به دست آورد از سایپای البرز پیش افتاد. وحید محمدزاده هم در دقیقه ۱۷ یکی از گل‌های خورده شاگردان مجید جلالی را جبران کرد تا این دیدار در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان برسد. این دیدار از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده است.

در نیمه نخست دیگر دیدارهای امروز هم نفت مسجد سلیمان برابر پیکان و صبای قم مقابل پدیده مشهد هم به نتایج مشابه صفر بر صفر رسیدند. دیدار صبا و پدیده ۳۰ دقیقه دیرتر از ۲ بازی دیگر در ورزشگاه یادگار امام قم آ‌غاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز