خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع خبرنگاران:

از چماق‌هایی که معیار ندارد استفاده نشود / امیدواریم اکثریت مجلس را بدست آوریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۷۷

تندرو‌ها با طرح موضوعات جزیی٬ موضوع اصلی که توافق است را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. برای آنکه در مذاکرات با دست باز جلو برویم٬ از همه هم می‌خواهیم که به حواشی نپردازند.

رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: برنامه جدی داریم و امیدواریم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرگاران و در پاسخ به سوالی درباره حواشی دیدارش با نایب رئیس مجلس آلمان٬ گفت: آن دیدار با درخواست رسمی خانم نایب رئیس صورت گرفت و با وزارت خارجه نیز هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: آن دیدار، دیدار بسیار خوبی بود. خانم نایب رئیس هم دخالتی نداشت و به عنوان میهمان حرفش را زد و من نیز جواب دادم. متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون توجه به پاسخ‌ها٬ فقط صحبت‌های وی را مطرح کردند که این در ‌‌نهایت بی‌تقوایی است.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر نظرش درباره افزایش هجمه‌ها و حملات به وزیر امور خارجه پس از قدم زدن با کری اظهار داشت: تندرو‌ها موضوعات جزیی را مطرح می‌کنند تا موضوع اصلی که موفقیت در ۱ + ۵ است را تحت‌الشعاع قرار دهند.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی بود آیا آقای ظریف در پیاده‌روی‌اش با وزیر خارجه امریکا نمی‌توانست مشکل پاسپورت سفیرمان را حل کند٬ بیان کرد: آنچه مهم است این است که ما نیازمند اجماع درونی هستیم. برای آنکه در مذاکرات با دست بر‌تر جلو برویم٬ از همه هم می‌خواهیم که به حواشی نپردازند چرا که اصل٬ پیروزی در مذاکرات است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در مورد برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ژآتی مجلس خاطرنشان کرد: ما برنامه جدی داریم و امیدواریم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

خبرنگاری از عارف پرسید که کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرا چگونه باید با فتنه مرزبندی کنند که وی پاسخ داد: ما نظر رهبری را قبول داریم اما باید طبق قانون عمل شود. کسی که محکوم شده است چرا٬ ولی نباید سلیقه‌ای عمل شود.

معاون اول دولت اصلاحات اضافه کرد: این مثل اتهام ضدولایت فقیه است که به اصلاح طلبان می‌دادند ولی حالا فتنه را مطرح می‌کنند خواهش می‌کنم از این چماق‌هایی که معیار ندارد استفاده نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز