خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران:

با اجرای طرح تحول نظام سلامت، منابع و سرمایه ها در مسیر درست هدایت شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۶۳

کارشناسان ناظر بیمارستان ها در کنار رسیدگی به اسناد، می توانند با تحلیل درست و نگاه علمی و پژوهشگرانه کمک بسیار زیادی جهت ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و صرف هزینه های نظام سلامت در مسیر درست داشته باشند.

با حضور مدیران و مسئولین سازمانهای بیمه استان، به میزبانی این اداره کل در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، رسول ظفرمند طی سخنانی در این همایش، از مجموعه تلاش ها و همکاری تمامی مسئولین و کارشناسان سازمان های بیمه گر استان در راستای اجرای کتاب ارزش نسبی خدمات در بیمارستانهای دولتی استان که موجب جلب رضایت بیمه شدگان شد، تقدیر و تشکر نمود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران همچنین افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، منابع و سرمایه ها در مسیر درست هدایت شده که این کار با رسیدقی دقیق اسناد توسط کارشناسان بیمارستانی به عنوان خط مقدم اجرای این طرح عملی خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد: کارشناسان ناظر بیمارستان ها در کنار رسیدگی به اسناد، می توانند با تحلیل درست و نگاه علمی و پژوهشگرانه کمک بسیار زیادی جهت ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و صرف هزینه های نظام سلامت در مسیر درست داشته باشند.

یادآور می شود در این همایش کارشناسانی از سازمان های بیمه گر آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های موجود را برای حاضرین تبیین نموده و در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

لازم به ذکر است در این همایش از کارشناسان بیمارستانی که گزارشات نظارتی شاخصی را ارائه داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز