خبرگزاری کار ایران

با محوریت برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی؛

راهبر۳ فراخوان شد / تربیت طلاب برای اداره کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان‌های دینی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۶۱

طرح راهبر از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به قم است که دو دوره آن با عنوان تربیت مربی - مبلغ دانش آموزی و دانشجویی برگزار شده و ثبت نام دوره سوم شامل کارگاه‌های تخصصی و مهارتی ویژه طلاب خواهر و برادر آغاز شد.

ایلنا: طرح راهبر۳ به منظور برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی ویژه طلاب خواهر و برادر فراخوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، طرح راهبر از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به قم است که دو دوره آن با عنوان تربیت مربی - مبلغ دانش آموزی و دانشجویی برگزار شده و ثبت نام دوره سوم شامل کارگاه‌های تخصصی و مهارتی ویژه طلاب خواهر و برادر آغاز شد.

در طرح راهبر ۳ طلاب علاقه‌مند در سطح مدرس رسانه(شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی)، مبلغ دانش آموزی، مبلغ دانشجویی، مبلغ جلسات مذهبی بانوان و مربی مهد کودک و مهد قرآن تربیت می‌شوند.

مجری این طرح، امور آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم است که در دو دوره گذشته بیش از ۲۰۰ طلبه خواهر و برادر را آموزش داده و گواهینامه معتبر به آن‌ها اعطا کرده است.

به گفته عبدالعلی براتی مسئول آموزش و پژوهش این اداره کل، سومین دوره طرح راهبر با توجه به موضوعات کاربردی که در نظر گرفته شده با استقبال طلاب برادر و خواهر همراه بوده، به گونه‌ای که در روز نخست اعلام فراخوان، ۲۰۰ نفر برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی ثبت نام کردند.

وی پیش بینی کرد که حدود ۵۰۰ طلبه برادر و خواهر در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

براتی مدت زمان آموزشی هر کارگاه تخصصی و مهارتی را ۶۰ ساعت حضوری و غیرحضوری اعلام کرد و گفت: کلاس‌های حضوری این کارگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک پس از ساماندهی ثبت نام شدگان، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز می‌شود.

به گفته وی، پس از اتمام این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره همراه با بسته فرهنگی اعطا می‌شود و این افراد می‌توانند به مراکز آموزشی مرتبط با نوجوانان و جوانان برای اداره جلسات گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی و نیز به نهادهای اجرایی استان‌های کشور اعزام شوند.

طلاب علاقه‌مند برای ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی تا ۱۵ بهمن ۹۳(صبح‌ها ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها ۱۵ تا ۱۸) می‌توانند به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ مراجعه کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های ۳۲۹۰۵۶۳۰ و ۳۲۹۳۵۶۸۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز