خبرگزاری کار ایران

معاون رسانه‌ای وزارت خارجه:

خوشرو به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۱۴

خوشرو در زمان دولت اصلاحات معاونت خقوقی وزارت امور خارجه را عهده‌دار بود و ریاست دانشکده روابط بین‌الملل را نیز در کارنامه‌اش داراست.

غلامعلی خوشرو به سمت سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد علی حسینی در صفحه توییتر خود نوشت: غلامعلی خوشرو به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل منصوب شد.

غلامعلی خوشرو چندی پیش به عنوان سفیر ایران در سوئیس انتخاب شد.

وی در زمان دولت اصلاحات معاونت خقوقی وزارت امور خارجه را عهده‌دار بود و ریاست دانشکده روابط بین‌الملل را نیز در کارنامه‌اش داراست. سفارت ایران در استرالیا و نمایندگی ایران در سازمان ملل را از دیگر سوابق وی هستند.

جمهوری اسلامی ایران همچنان مراتب اعتراض خود را نسبت به عدم صدور روادید برای نماینده معرفی شده قبلی اعلام می‌دارد و پیگیری رویه‌های غیرحقوقی دولت میزبان از طریق سازوکارهای قانونی در سازمان ملل در دستور کار نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که باید برای حفظ منافع ملی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در عرصه‌های بین‌المللی فرصت‌سازی کرد تا حداکثر منافع ملی تامین گردد و حضور موثر و فعال ایران در سازمان ملل بویژه با توجه به شرایط بحرانی منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش ضرورت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز