خبرگزاری کار ایران

به فنیال و مهرام فکر نمی‌کنم؛

جمشیدی: قضاوت دیدار چهارم نیمه‌نهایی به ضرر پتروشیمی بود / دفاع‌ منسجم شرط فینالیست‌ شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۵۸

در دو بازی اخیر ما برابر دانشگاه، بازیکنان کلیدی ما مدام ۵ فوله می‌شدند. به نظرم بهتر است روی بازی فردا متمرکز باشیم نه مسائل داوری.

گارد راس تیم بسکتبال‌ پتروشیمی بندرامام معتقد است تیمی در بازی پنجم و سرنوشت‌ساز نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال موفق می‌شود که در وهله اول دفاع منسجمی داشته باشد.

محمد جمشیدی به خبرنگار ایلنا گفت: بازی فردا بدون شک یکی از سخت‌ترین دیدارهای امسال پتروشیمی است. هر دو تیم برنده ۲ دیدار از ۴ دیدار شده‌اند و همه چیز برای مشخص شدن حریف مهرام در فینال به سالن حکیمیه ختم می‌شود. همین موضوع باعثشده دیدار پایانی ما برابر دانشگاه آزاد حساسیت دوچندانی داشته باشد.

بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی ادامه داد: بدون شک تیمی فردا پیروز میدان را ترک می‌کند که در وهله اول دفاع منسجمی‌ داشته باشد و سپس زیر حلقه حریف عملکرد مطلوبی به نمایش بگذارد و از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد. این دو تیم مقام‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ را به دست آورده‌اند و همین موضوع دلیلی بر بازی‌های نزدیک این دو تیم است.

وی درباره اینکه برخی بازیکنان دانشگاه آزاد معتقدند در بازی گذشته، داوران تحت تاثیر جو حاکم بر سالن اندیشه بندرامام به سود پتروشیمی سوت زدند، توضیح داد: به هیچ‌وجه اینطور نبود. کاملاً برعکس بود! من فکر می‌کنم قضاوت دیدار چهارم به ضرر پتروشیمی بود. در دو بازی اخیر ما برابر دانشگاه، بازیکنان کلیدی ما مدام ۵ فوله می‌شدند. به نظرم بهتر است روی بازی فردا متمرکز باشیم نه مسائل داوری دیدارهای گذشته، بالاخره اشتباهات داوری هم جزئی از ورزش و بسکتبال است.

شما این فصل ۲ بار برابر مهرام شکست خوردید، در صورت فینالیست شدن آیا کار خیلی سختی برابر این تیم ندارید؟ جمشیدی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: شخصاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. مهرام تیم قدرتمندی است و بدون شک دیدار با این تیم استراتژی خاصی می‌خواهد اما حالا همه تمرکز ما روی دیدار حساس و سرنوشت‌ساز فردا مقابل دانشگاه آزاد است.

دیدار پنجم تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌ آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال، فردا(پنج‌شنبه ۹ شهریور) در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد اسلامی، ‌ واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز