خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۱۸

استادیوم ورزشی رامهرمز، سالن چند منظوره رزمی مسجدسلیمان، سالن چند منظوره ورزشی کوی فرهنگیان اندیمشک، اداره ورزش و جوانان رامشیر و دیوارکشی و زمین چمن دهدز افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاح چندین پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده صبح امروز با اعلام این خبر گفت: در این ایام بیش از ۶۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در قالب همایش‌های پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکیت، کوه پیمایی، جشنواره‌ها و اقدامات فرهنگی، میزبانی‌ها و مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای علمی در هر دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد استان، بسیج ورزشکاران و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد برنامه پیش بینی شده است، ۵۳ برنامه توسط هیات‌های ورزشی استان، ۵۷۲ برنامه توسط هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و ۱۱ برنامه توسط بسیج ورزشکاران انجام شود.

کیانی‌زاده به افتتاح پنج پروژه عمرانی در دهه فجر، اشاره و بیان کرد: استادیوم ورزشی رامهرمز، سالن چند منظوره رزمی مسجدسلیمان، سالن چند منظوره ورزشی کوی فرهنگیان اندیمشک، اداره ورزش و جوانان رامشیر و دیوارکشی و زمین چمن دهدز افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه پیش بینی کرده بودیم ۱۳ پروژه عمرانی استان نیز در این ایام توسط وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان افتتاح شوند، گفت: چندین پروژه عمرانی بزرگ ازجمله استخر سرپوشیده کارون، سالن چند منظوره بانوان معلول اهواز و سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری بقائی بهبهان به احتمال بسیار به دلیل اینکه هنوز مشکل انشعاب آب و برق آن‌ها حل نشده است، افتتاح نشوند و اگر بتوانیم این مشکل را در زمان باقی مانده حل کنیم، این پروژه‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان افتتاح خواهند شد. رویکرد ما این است که این پروژه‌ها تکمیل شده و بعد افتتاح شوند.

وی گفت: دیدار جامعه ورزش و جوانان خوزستان با نماینده معزز ولی فقیه در استان و خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش و جوانان استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت دهه فجر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز