خبرگزاری کار ایران

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

فغانی داور فینال‌ جام شانزدهم شد / داوران ایران پرکارترین های جام ملت ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۵۴

علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی قضاوت بین تیم های کره جنوبی و استرالیا را برعهده خواهد داشت. این دیدار روز شنبه اینده در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی برگزار می شود.

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران قضاوت فینال شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های اسیا ۲۰۱۵ را برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی قضاوت بین تیم های کره جنوبی و استرالیا را برعهده خواهد داشت. این دیدار روز شنبه اینده در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی برگزار می شود.

فغانی در این مسابقات تاکنون دیدار تیم های چین - عربستان، کره جنوبی - کویت، عراق - ژاپن و ژاپن - امارات را قضاوت کرده است.

شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از ۱۹ دی ماه با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه مقدماتی در پنج شهر استرالیا آغاز شده است و دیدار رده بندی و فینال این مسابقات طی روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه بود که به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم صعود کرد و در این مرحله با شکست برابر عراق و حذف از این مسابقات به کشور بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز