خبرگزاری کار ایران

چلسی یک - لیورپول صفر؛

آبی‌های لندن فاتح ماراتن استمفوردبریج شدند / چلسی منتظر دربی در فینال

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۳۷

۴ دقیقه از آغاز وقت اضافه اول گذشته بود که چلسی صاحب یک ضربه کاشته در نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف شد. ارسال بلند ویلیان مقابل دروازه چلسی با ضربه سر برانیسلاو ایوانویچ به گل چلسی تبدیل شد.

دیدار برگشت تیم‌های چلسی و لیورپول از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان، با نتیجه یک بر صفر در پایان ۱۲۰ دقیقه به سود میزبان به پایان رسید تا چلسی راهی فینال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های لیورپول و چلسی از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته با قضاوت مایکل اولیور در ورزشگاه استمفوردبریج لندن برگزار شد، که دیدار رفت این دو تیم در آنفیلد با تساوی یک بر یک تمام شده بود.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند. دقیقه ۲۳ دیگو کاستا پس از پشت سر گذاشتن اشکرتل در محوطه جریمه لیورپول سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی در این صحنه نداشت. دقیقه ۲۷ پاس عالی جرارد پشت مدافعان چلسی به مورنو رسید اما واکنش استثنایی کورتوآ، مانع گلزنی او شد.

دقیقه ۳۰ نوبت به کوتینیو رسید تا با یک حرکت تکنیکی دفاع چلسی را به هم بریزد اما ضربه محکم و زمینی او را کورتوآ با پا دفع کرد.

با شروع نیمه دوم رامیرز به جای فابرگاس مصدوم به ترکیب چلسی اضافه شد و در طرف مقابل ساخو هم به دلیل مصدومیت جای خود را گلن جانسون داد.

دقیقه ۵۹ حرکت انفرادی آزار و شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه لیورپول گذشت. دقیقه ۶۱ شوت محکم کاستا را در حالیکه پس از برخورد به مدافعان لیورپول تغییر جهت هم داده بود، مینیوله در حالتی نامتعادل با پا دفع کرد.

دقیقه ۶۵ کاستا در یک رفت و برگشت مقابل دروازه لیورپول صاحب توپ شد و سعی کرد دروازه‌بان لیورپول را هم دریبل بزند اما مینیوله با یک تکل توپ او را از مقابل دروازه دور کرد.

این دیدار در وقت‌های قانونی نتیجه‌ای نداشت تا با توجه به قوانین جام اتحادیه انگلستان، این دیدار در دو وقت اضافه پیگیری شد. تنها ۴ دقیقه از آغاز وقت اضافه اول گذشته بود که چلسی صاحب یک ضربه کاشته در نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف شد. ارسال بلند ویلیان مقابل دروازه چلسی با ضربه سر برانیسلاو ایوانویچ به گل چلسی تبدیل شد.

در ادامه وقت‌های اضافه تلاش مهاجمان لیورپول برای رسیدن به گل تساوی بی ثمر ماند تا چلسی با برتری یک بر صفر در این دیدار و ۲ بر یک در مجموع فینالیست شود.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلستان بین تیم‌های تاتنهام و شفیلدیونایتد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز