خبرگزاری کار ایران

تبریک سرمربی اسلوونیایی به فارسی!

ماچک: ایران آمادگی خوبی برای جام‌جهانی نداشت / مسائلی: تیم ما زنگ تفریح نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۰۰

ما یک ماه و نیم کنار هم بودیم. همان‌طور که می‌دانید آمادگی خوبی نداشتیم، اما با این حال به تیمم به دلیل عملکردی که داشت، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: با وجود اینکه با آمادگی کامل به مسابقه‌های جهانی نیامده‌ایم، اما به بازیکنانم به خاطر عملکردشان تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا، بروت ماچک در نشست‌خبری پس از برتری تیم ملی کشورمان بر عربستان درباره عملکرد ایران در اولین حضورش در مسابقه‌های جهانی اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما یک ماه و نیم کنار هم بودیم. همان‌طور که می‌دانید آمادگی خوبی نداشتیم، اما با این حال به تیمم به دلیل عملکردی که داشت، تبریک می‌گویم.

وی با تمجید از حریف امروز ایران گفت: از تیم عربستان به دلیل بازی جوانمردانه‌ای که انجام داد، تشکر می‌کنم و باز هم به تیمم تبریک می‌گویم(ماچک به فارسی تبریک گفت).

همچنین میلاد مسائلی ملی‌پوش ایران نیز پس از این بازی گفت: ایران برای زنگ تفریح بودن قدم به این رقابت‌ها نگذاشته بود. ما در مرحله گروهی با تیم‌هایی مسابقه دادیم که جزو برترین‌های دنیا بودند. امیدوارم حضور ما در این رقابت‌ها و عملکردی که داشتیم نوید این باشد که مسئولان داخلی بیشتر رسیدگی کنند.

وی افزود: ما در هندبال ظرفیت خوبی داریم و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. در آسیا هم جزو بهترین‌ها بوده‌ایم و مقام‌های خوبی به دست آورده‌ایم. اکنون نیز با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات جهانی به دست آوردیم، در دوره‌های بعدی ایران واقعی و هندبالش را نشان می‌دهیم و ثابت می‌کنیم که می‌توانیم جزو بهترین‌ها باشیم.

تیم ملی هندبال ایران، امروز با برتری ۲۶ بر ۲۲ مقابل عربستان به مقام بیست و یکم جام جهانی ۲۰۱۵ رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز