خبرگزاری کار ایران

فیاض زاهد در گفت‌وگو با ایلنا:

عذرخواهی احمدی‌نژاد برای فساد رحیمی خوش‌خیالی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۸۰

اینکه احمدی‌نژاد امروز می‌خواهد فساد معاون خود را گردن دیگران بیاندازد٬ کاری بسیار غیر اخلاقی است٬ اگر او صادق باشد باید از مردم عذرخواهی کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه خاصیت دولت‌هایی مثل احمدی‌نژاد تولید فساد سیستماتیک است٬ گفت: این دولت‌ها به دلیل پوپولیسم، عوام‌فریبی و سطحی‌نگری دارای منافذ بزرگ نظارتی و مدیریتی هستند و به همین دلیل امکان سوء استفاده از آنها وجود دارد.

فیاض زاهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مصاحبه‌ای که با یک رسانه دیگر در مورد پرونده محمد رضا رحیمی داشته٬ گفت: متاسفانه این خبرگزاری صحبت‌های مرا تحریف کرد و تلاش کرد حرف‌های مرا به گونه‌ای منتشر کند که فساد رحیمی را به دولت هاشمی نسبت دهد.

وی افزود: در این مصاحبه گفتم بنده رحیمی را از زمان تخلف در استانداری کردستان می‌شناسم٬ اما اطلاع دارم وقتی احمدی‌نژاد می‌خواست از او به عنوان معاون اول خود استفاده کند٬ سه قاضی عالی‌رتبه به احمدی‌نژاد گفتند رحیمی دارای چه تخلفات و مشکلاتی است٬ اما احمدی‌نژاد بدون توجه به این مسایل او را منصوب کرد.

وی گفت: علیرغم اینکه آن خبرگزاری وابسته به دانشگاه امام صادق(ع) است٬ اما رعایت امانت را نکرد و مطالبی کاملا کذب از بنده که در ضدیت با محتوای من بود را منتشر کرد که این مطالب با استقبال محافل افراطی نیز روبرو شد.

زاهد با تاکید بر اینکه خاصیت دولت‌هایی مثل احمدی‌نژاد تولید فساد سیستماتیک است٬ گفت: این دولت‌ها به دلیل پوپولیسم، عوام‌فریبی و سطحی‌نگری دارای منافذ بزرگ نظارتی و مدیریتی هستند و به همین دلیل امکان سوء استفاده از آنها وجود دارد.

زاهد افزود: دولت احمدی‌نژاد به ادعای خیلی‌ها با عنوان پاک‌ترین دولت تاریخ معاصر روی کار آمد اما بزرگ‌ترین مفاسد اقتصادی در آن رخ داد. من در سال اول دولت احمدی‌نژاد با نگارش مقاله‌ای در یکی از روزنامه‌های کشور٬ این مساله را پیش‌بینی کرده بودم.

وی با اشاره به بیانیه اخیر احمدی‌نژاد در خصوص پرونده رحیمی گفت: اینکه احمدی‌نژاد امروز می‌خواهد فساد معاون خود را گردن دیگران بیاندازد٬ کاری بسیار غیر اخلاقی است٬ اگر او صادق باشد باید از مردم عذرخواهی کند یا اینکه حداقل بگوید در جریان نبودم٬ نه اینکه تلاش کند این فساد را به گردن روسای جمهور قبلی بیاندازد.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کرد اینکه انتظار داشته باشیم فردی با خصوصیت شخصیتی احمدی‌نژاد بیاید و با صداقت عذرخواهی کند و مسئولیت انتصاب خود را بپذیرد٬ محال است. این خوش خیالی است که فکر کنیم احمدی‌نژاد به این درجه از وارستگی سیاسی رسیده که از اشتباه خود عذرخواهی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز