خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جدید اتاق تعاون ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا:

آرای مجمع اتاق تعاون ایران نیاز به تحلیل دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۷۷

قانون هیچ کسی را برای شرکت در انتخابات منع نکرده است، با توجه به اینکه تعداد آرا نیز ۸۱ رای بوده است قضاوت و تصمیم گیری در اختیار مجمع گذاشته شد و حق انتخاب با مجمع بوده است.

ماشاالله عظیمی گفت: انتخابات دموکراتیک بوده است و صلاحیت هیچ کسی رد نشده است، ۴۰ نفر برای حضور در هیأت رئیسه و هیأت بازرسی کاندیدا شدند که از این تعداد ۳۰ نفر برای هیأت رئیسه و ۱۰ نفر مربوط به هیأت بازرسی بود، ۸۰ نفر حق رأی داشته که با برگزاری انتخابات اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند؛ بنابراین به جای انتقاد به آرای مجمع باید آن را تحلیل کرد.

دبیر کل جدید اتاق تعاون ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با هیات رییسه و انتخاب رییس جدید اتاق تعاون ایران، اظهار کرد: مجمع اتاق تعاون در ۱۵ دی ماه برگزار شده بود و هیات رئیسه و هیات بازرسی در آن مقطع انتخاب شده بودند. در روز گذشته نیزدر نخستین نشست هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، رئیس این اتاق انتخاب شده است.

دبیر کل جدید اتاق تعاون ایران، در پاسخ به این سوال که ۳نفر از اعضاء هیات رییسه از تعاونی‌های مصرف محلی هستند و بنابراین نبود دیگر بخش‌ها در هیات رییسه مشکلاتی از قبیل نادیده گرفتن دیگر بخش‌ها را به وجودمی آورد، گفت: ۳۰ نفر اعم از اتحادیه‌ها و اعضای تعاونی‌ها و اتاق‌های استان در این انتخابات کاندید شدند؛ چون قانون هیچ کسی را برای شرکت در انتخابات منع نکرده است، با توجه به اینکه تعداد آرا نیز ۸۰ رای بوده است قضاوت و تصمیم گیری در اختیار مجمع گذاشته شد و حق انتخاب با مجمع بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز