خبرگزاری کار ایران

۳ دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم؛

مهدی‌علی: توان تغییر نتیجه را نداشتیم / بازیکنان تیم خسته بودند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۶۵

تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم اما پس از دریافت دو گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی، بازگرداندن نتیجه کار راحتی نبود. همچنین پاس‌های زیادی را از دست دادیم و استرالیا از آنها استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات، خستگی به جامانده از ۱۲۰ دقیقه بازی مقابل ژاپن را دلیل باخت تیمش از استرالیا می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی علی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استرالیا در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ گفت: هر ۳ روز یک بار تحت فشار و مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کردن، یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان است. باید در لحظات حساس تمرکز داشته باشید اما ما در ۱۵ دقیقه اول بازی تمرکزمان را از دست دادیم و۲ گل خوردیم.

وی ادامه داد: این درس بزرگی است. ما باید یاد بگیریم که ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم و اشتباهات قابل قبول نیستند زیرا شکست یک تیم را رقم می‌زنند. بازی بزرگ و مهمی بود. دیدار نیمه‌نهایی آسان نیست تا روی اشتباه در ۱۵ دقیقه اول بازی دو گل دریافت کنید به خصوص زمانی که مقابل تیم میزبان و هواداران بی‌شمارش به میدان می‌روید. تغییر نتیجه بازی سخت بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با اشاره به برتری استرالیا در این بازی افزود: این نتیجه تأثیر فراوانی روی ما گذاشت اما بهترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما کار راحتی نبود. استرالیا بازی را برد زیرا تیم برتر میدان بود. سه مسابقه بسیار سخت مقابل ایران، ژاپن و استرالیا داشتیم؛ هر سه مسابقات سختی بودند. امروز بسیاری از بازیکنان خسته بودند و من فکر می‌کنم قدرت کافی برای تغییر نتیجه نداشتیم.

وی اضافه کرد: ۳ روز برای ریکاوری برخی بازیکنان کافی نبود. تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم اما پس از دریافت دو گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی، بازگرداندن نتیجه کار راحتی نبود. همچنین پاس‌های زیادی را از دست دادیم و استرالیا از آنها استفاده کرد.

مهدی علی درباره عملکرد تیم امارات در جام ملت‌ها توضیح داد: وقتی به اینجا آمدیم، هدفمان رسیدن به نیمه‌نهایی بود و به اولین هدفمان رسیدیم اما این رویای بزرگی نبود، رویای بزرگ قهرمانی در این مسابقات بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز