خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در زنجان:

طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۵۳

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، طی پنج گام و در مدت شش ماه به صورت پایلوت در زنجان خبرداد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، کشور گفت: در راستای اجرای این طرح آماده سازی شغلی، توانمندسازی درونی و بیرونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب الله، مسعودی فرید، امروز سه شنبه(۷بهمن) در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و نمایشگاه صنایع و تجهیزات مورد استفاده در مشاغل خانگی در جمع خبرنگاران زنجان، بااشاره به بررسی‌های انجام گرفته در اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، به صورت پایلوت در زنجان، اظهار داشت: در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، شاهد اجرای آن با اعمال تغییراتی در سایر استان‌ها خواهیم بود.

مسعودی فرید با بیان اینکه در اجرای این طرح آموزش‌های لازم در خصوص مهارت‌های زندگی، انواع روش‌های کسب و کار، کسب و کار، بهبود کسب و کار و توسعه کسب و کار به زنان سرپرست خانوار با هدف توانمند سازی آنان ارایه می‌شود، افزود: در راستای اجرای طرح آماده سازی شغلی، توانمندسازی درونی و بیرونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی ۱۸۰هزار زن سرپرست خانوار در کشور گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر بیش از ۵۰ سال سن دارند.

مسعودی فرید، همچنین در پایان با تبیین شرایط و چگونگی اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار یادآور شد: در قالب تعاونی گروه‌های همیار ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این گروه از زنان اعطا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز