خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

موسسه مالی – اعتباری میزان در حال دریافت مجوز نهایی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۳۰

در چند روز گذشته اخباری درباره اینکه موسسه مالی اعتباری میزان مجوز فعالیت ندارد باعثشده بود که سپرده‌گذاران نسبت به سپرده‌های خود در این موسسه اظهار نگرانی کنند.

در پی مشکلاتی که در روزهای اخیر با هجوم مردم به شعب موسسه مالی میزان ایجاد شده، مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در برنامه صبحگاهی رادیو خراسان حضور یافت و اعلام کرد: موسسه اعتباری میزان هیچگونه مشکلی ندارد.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان در این مصاحبه در پاسخ به گزارشگر رادیو درباره شایعات بی اساس موجود گفت: مسوولان ارشد بانک مرکزی اعلام کرده اند که موسسه میزان جز ۵ موسسه ای است که در حال ساماندهی و صدور مجوز نهایی است.

وی خطاب به مردم و مشتریان این موسسه افزود: مسوولان حوزه نظارت بر موسسات غیر بانکی بانک مرکزی به ما اعلام کرده اند موسسه مالی و اعتباری میزان مشکلی ندارد.

وی گفت: ما امیدواریم با صدورمجوز برای این موسسه هرچه زودتر بتوانیم از ظرفیتهای این موسسه برای توسعه استان خراسان رضوی استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی همچنین ابراز امیدواری کرد با تدابیر بانک مرکزی از ظرفیتهای اقتصادی موسساتی مانند میزان در توسعه همه جانبه استان بیشتر استفاده شود.

به گزارش ایلنا، در چند روز گذشته اخباری درباره اینکه موسسه مالی اعتباری میزان مجوز فعالیت ندارد باعثشده بود که سپرده‌گذاران نسبت به سپرده‌های خود در این موسسه اظهار نگرانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز