خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن؛

۷ پروژه عمرانی شهری با هزینه ای بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آمل افتتاح و به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۹۵

درآمد استان در سالجاری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و برای سال آینده نیز رشد ۳۵ درصدی تخمین زده شده است.

همزمان با سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل و با حضور استاندارمازندران، امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان آمل و مسئولین، ۷ پروژه عمرانی شهری با هزینه ای بالغ بر ۷۹ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال شامل خیابان پاسداران، خیابان لاله ۴۶، پارک فجر، مرمت وبازسازی کوچه شرقی شهرداری، ساختمان واحد خدمات شهری ناحیه ۱، ایستگاههای ثابت بازیافت زباله خشک شماره ۱۳ و۱۴ واقع درفرهنگ شهر و پارک اقاقیا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آمل، ربیع فلاح با گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل واهمیت این روز بزرگ گفت: حماسه ۶ بهمن با توجه به اهمیتی که دارد باید در راستای ماندگاری آن تلاش شده و به این حماسه بزرگ بیش از پیش پرداخته شود.

وی با تاکید براین که همدلی و وفاق در مجموعه استان وجود دارد افزود: به شهر آمل و مردم آن افتخار می کنیم که این همکاری و وفاق دراین شهر در جایگاه بهتری نسبت به شهرهای دیگر استان قرار دارد.

استاندار مازندران یادآورشد: مازندران باید در جایگاهی بیش از این باشد و اگر این وفاق را از اول انقلاب پیگیری می کردیم استانی توسعه یافته داشتیم.

فلاح با بیان اینکه مازندران به لحاظ نیروهای فرهیخته واستعدادهای عظیمی که دارد درسطح کشور و دنیا بی نظیر است بیان داشت: باید از توانمندی واستعدادها درجهت مدیریت استان بهره مند شویم.

وی ادامه داد: امروز حدود ۸ میلیارد تومان از بودجه دریافتی مردم برای کارهای عمرانی انجام می شود و بیش از بودجه استحقاقی را دریافت کردیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: درسال ۹۴ در راستای افزایش بودجه استانی تلاش مضاعفی خواهیم کرد واگر اختیارات لازم را برای مدیریت استان داشته باشیم مازندران می تواند خودکفا باشد.

فلاح بودجه های دولتی را جوابگوی توسعه استان ندانست و ادامه داد: خوشبختانه درآمد استان در سالجاری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و برای سال آینده نیز رشد ۳۵ درصدی تخمین زده شده است.
وی در پایان ابراز نمود: هر اندازه که برای توسعه کشور، استان و رونق زندگی مردم کار کنیم باز هم مدیون مردم عزیز و شریف خود هستیم.

خسروابراهیم زاده رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه در آغازین روزهای فعالیت خود دغدغه مردم خیابان نور را لمس کردیم گفت: ۱۳ عضو شورای شهر آبادانی این منطقه را در دستور کار خود قراردادیم که نمونه بارز آن پروژه عظیم بلوار ولایت می باشد.

وی با تاکید براینکه چهار گوشه شهر برای ما مهم و محترم است افزود: برنامه ریزی کردیم پروژه های خوبی را افتتاح کنیم و با چالش های بدی برخورد کرده و نزدیک به ۷ میلیارد تومان با محکومیت روبرو شدیم.

رییس شورای اسلامی شهر آمل یادآورشد: خواسته مردم آمل بحثمیراثکهن شهر است که طوماری از مردم جمع آوری کرده و به ریاست جمهوری ارسال خواهیم کرد.

ابراهیم زاده با تاکید براینکه آمل یکی از شهرهای پیشگام در تفکیک زباله است بیان داشت: باید آمل بصورت پایلوت در تفکیک زباله داستان باشد و وضعیت پسماند درآمل بیداد می کند.

وی در پایان تصریح کرد: از مردم خواهش می کنیم تهدید پسماند زباله را جدی گرفته و در تفکیک زباله پیشگام باشند و راهکارهای خود را به شورای شهر ارائه دهند.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل با قدردانی از حضور مسئولین درافتتاح این پروژه ها گفت: دست بوس کلیه پرسنل مجموعه شهرداری بوده وهمه اتفاق ها به همت این دوستان صورت می گیرد.

وی افزود: سعادت داریم در طلیعه این روزهای بزرگ چنین هدایایی به مردم دهیم که امروز ۷ پروژه را افتتاح خواهیم کرد.

امیرسلیمانی با قدردانی از همت والای مالکین خیابان پاسداران که درامر بازگشایی همیار وهمکار شهرداری بودند بیان داشت: فاز اول خیابان پاسداران که با تلاش سازمان عمران شهرداری شاهد افتتاح آن هستیم با صرف هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان شاهد افتتاح آن هستیم وامیدواریم بتوانیم فازهای دیگر را به زودی عملیاتی کنیم.

شهردارآمل یادآورشد: درسال ۹۴ انشااله با ورود بسیار قوی در بلوار ولایت که دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و بیش از ۳۰۰ باب منزل و ساختمان های تجاری باید تخریب شود که ۲۵ میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده است.

امیر سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت همه عزیزان تاکنون ۱۵ ایستگاه بازیافت زباله را افتتاح کردیم که در استان مازندران در امر تفکیک زباله پیشگام هستیم.

وی با اشاره به مشخصات فنی و اجرایی پارک فجر به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع که در بلوار شیخ فضل الله نوری با تلاش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری افتتاح شد گفت: این پروژه شامل اجرای دیوارکشی محوطه پارک، جدول کاری، محوطه سازی و پیاده روسازی پارک، ایجاد فضای بازی کودکان و دیگر امکانات می باشد که هزینه تملک و اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال می باشد و با هدف ایجاد فضای مناسب جهت تفریح و سرگرمی ساکنین منطقه و افزایش سرانه فضای سبز شهری در مدت زمان ۶ ماه اجرا شده است.

وی در ادامه هزینه اجرای پروژه خیابان لاله ۴۶ در بلوار بسیج را ۱۶ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: جدول کاری، اجرای زیرسازی و آسفالت به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و تملک اراضی از مشخصات فنی و اجرایی این پروژه می باشد که با هدف بهبود عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک میدان بسیج در مدت زمان ۴ ماه عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران شهرداری به اتمام رسیده است.

شهردار آمل به دیگر پروژه ها اشاره کرد و گفت: مرمت و بازسازی کوچه شرقی شهرداری توسط سازمان بهسازی ونوسازی، ساختمان واحد خدمات شهری ناحیه ۱ واقع در فرهنگ شهر، ایستگاه ثابت بازیافت زباله خشک شماره ۱۴ واقع در فرهنگ شهر، ایستگاه ثابت بازیافت زباله ۱۳ واقع د رپارک اقاقیا توسط سازمان پسمانده شهرداری است.

امیر سلیمانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم درسال ۹۴ سال عمرانی پرباری را برای شهر آمل داشته باشیم.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از زحمات و تلاش های مجموعه عوامل شهرداری آمل و سازمان های وابسته در اجرایی شدن این پروژه ها قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز