خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

آموزش و پرورش نقش اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۹۰

با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدامات انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

علیرضا یونسی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد بر حفظ یادمان انقلاب اسلامی تأکید کرد واظهار داشت: با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدامات انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: باید تلاش کنیم که مجاهدت مردم ما در دوران دفاع مقدس ماندگار شود و برای مبارزه با دشمنان باید با برنامه های منسجم تری ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های انقلاب اشاره کرد وگفت: بای تلاش کنیم تا نسل جدید به سمت انحراف سوق پیدا نکنند.

یونسی با بیان اینکه مازندران بعد از استان تهران بیشترین نخبه علمی کشور را دارد گفت: همچنین مازندران در حوزه آموزشی و ورزشی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در سطح کشور و استان ابراز داشت: برنامه ریزی برای کاهش تهدیدات در فضای مجازی در برنامه کاری مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش بسیاری اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی به ویژه در فضای مجازی دارد گفت: با توجه به ارتباط گسترده آموزش و پرورش با کودکان و نوجوانان باید بستری فراهم شود که دانش آموزان در فضای مجازی آسیب کمتری ببینند.

یونسی اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارتباط خانواده با مدرسه باید تقویت شود و با نزدیک کردن ارتباط خانواده با دانش آموزان آسیب‌های اجتماعی موجود به خانواده‌ها تذکر داده می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: برای کاهش معضل اجتماعی باید الگوی دهه ۶۰ که تسلط فضای معنوی در جامعه زیاد بود اجرایی شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز