خبرگزاری کار ایران

عملکرد ما باعثافتخار است؛

کی‌روش: برای جام‌جهانی از هفته بعد باید شروع کنیم / حالا باید لذت ببریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۷۱

با ۲ اردو و ۲ بازی تدارکاتی، تیم‌های بحرین و امارات و قطر را شکست داده‌ایم و ۱۰ نفره مقابل عراق و داور شکست نخوردیم…

سرمربی تیم ملی ایران پس از بازگشت کاروان ملی‌پوشان در جمع خبرنگاران گفت به عملکرد شاگردانش در جام ملت‌های آسیا افتخار می‌کند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از بازی‌های تیم ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: عملکرد ما در جام ملت های آسیا باعثافتخار بود و معتقدم باید حداقل تا نیمه نهایی این جام می‌رفتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوانی به تیم ملی اضافه شده اند که آینده فوتبال ایران را بیمه می کنند. من ۵۰ بازی با تیم ملی ایران انجام داده ام که ۲۶ بازی را برده ایم و ۱۵ مساوی داشته ایم. این نشان می دهد عملکرد ما بد نبوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال با تشکر از هواداران تیم ملی در استرالیا، درباره ماندنش در ایران توضیح داد: در حال حاضر باید آنالیز وسیعی انجام بشود و قبل از تصمیم گیری درباره ادامه کار من، بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. زمان فعلی زمان لذت بردن از لیگ و نگاه به آینده است اما قبل از هر چیز من باید بدانم چه چیزی پیش روی ما قرار دارد.

وی افزود: کلمه راحت در فوتبال وجود ندارد. ما باید آماده سازی خود را برای صعود به جام جهانی از هفته آینده آغاز کنیم و در غیر اینصورت شانسی نخواهیم داشت. ما نتیجه فوق العاده ای در جام ملت‌ها گرفتیم. با دو اردو و دو بازی تدارکاتی، تیم های بحرین و امارات و قطر را شکست داده ایم و ۱۰ نفره مقابل عراق و داور شکست نخوردیم اما به هر حال آماده سازی ما خیلی خوب نبود گرچه بازیکنان تعهد فوق العاده ای از خود نشان دادند.

کی‌روش در پایان اضافه کرد: من به هیچ وجه به خودم فکر نمی کنم و امیدوارم اتفاقات آتی به سود فوتبال ایران باشد و افراد تصمیم گیر بهترین برنامه ریزی ها را در دستور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز